Hoppa till innehåll

Wow Värt Pengarna


Rekommendera inlägg

  • Svar 73
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Hej jag har spelat wow i 1år och jag är inte så hög lvlad för jag inte är så bra på sånt. Och det är ju i outland allt kul börjar och det är trist att lvla ditt.

 

Men min fråga var: Tycker ni wow är värt pengarna?

Jag tycker inte det efter som jag är 12 år och får 250 i månaden och vill ha en dator så jag måste ju spara till det (en egen alltså).

Det blir förmycket :WoW inte värt pengarna

 

Hur kan du WoW är bäst men jag måste erkänna en sak: synd att det kostar i månan

Redigerat av Jonas_95
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ja håller med skulle spela massa om det inte kostar.

 

Men har ni tänkt på att man spelar ju mycket wow för det kostar så då drar man ju el :( .

"Tänk på miljön, sluta leva"

 

sen om de inte skulle kosta skulle dom inte kunna göra såna snygga s4 -.-' men eftersom det kostar får vi en ny expansion per år och helt nya modeller på vapnen, inge recolour. Screw the children Save the World.. of warcraft.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Wow Är värt pengarna man betalar ju bara 150 kr per månad + jag betalar det själv jag får 300 kr i månaden. Jag har 5 st i lvl 70. Sen har jag en Bloodelf i lvl 56.

Armory länk till alla tack. Tror inte ett skit på dig

 

WoW är verkligen värt pengarna:)

 

Off topic... jag har en lvl 70 en lvl 66 men har sluta spela för ett tag.. ska börja snart igen när får internet till nya huset.. är ännu i gamla just nu..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Aldrig

Wow Är värt pengarna man betalar ju bara 150 kr per månad + jag betalar det själv jag får 300 kr i månaden. Jag har 5 st i lvl 70. Sen har jag en Bloodelf i lvl 56.

Armory länk till alla tack. Tror inte ett skit på dig

 

WoW är verkligen värt pengarna:)

 

Varför citerar du mig? Jag har inte sagt det motsatta.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Wow Är värt pengarna man betalar ju bara 150 kr per månad + jag betalar det själv jag får 300 kr i månaden. Jag har 5 st i lvl 70. Sen har jag en Bloodelf i lvl 56.

Armory länk till alla tack. Tror inte ett skit på dig

 

WoW är verkligen värt pengarna:)

 

Varför citerar du mig? Jag har inte sagt det motsatta.

 

blev fel sry:)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...