Mintplanta Skrivet 17 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2008 Absolut är de värt pengarna, spelat 1,5 år vilket har resulterat i 1 lvl 70.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 17 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2008 (redigerat) WoW är verkligen värt pengarna, roligaste spelet som finns.fyi Redigerat 17 Juni 2008 av Hivee Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 17 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2008 (redigerat) Hej jag har spelat wow i 1år och jag är inte så hög lvlad för jag inte är så bra på sånt. Och det är ju i outland allt kul börjar och det är trist att lvla ditt. Men min fråga var: Tycker ni wow är värt pengarna? Jag tycker inte det efter som jag är 12 år och får 250 i månaden och vill ha en dator så jag måste ju spara till det (en egen alltså). Det blir förmycket :WoW inte värt pengarna Hur kan du WoW är bäst men jag måste erkänna en sak: synd att det kostar i månan Redigerat 17 Juni 2008 av Jonas_95 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 17 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2008 Ja håller med skulle spela massa om det inte kostar. Men har ni tänkt på att man spelar ju mycket wow för det kostar så då drar man ju el :( . Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 17 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2008 Ja håller med skulle spela massa om det inte kostar. Men har ni tänkt på att man spelar ju mycket wow för det kostar så då drar man ju el :( . "Tänk på miljön, sluta leva" sen om de inte skulle kosta skulle dom inte kunna göra såna snygga s4 -.-' men eftersom det kostar får vi en ny expansion per år och helt nya modeller på vapnen, inge recolour. Screw the children Save the World.. of warcraft. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 17 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2008 Men tänk också på att wow kännar... vad är 10,000,000x100kr varje månad o vad blir det på ett år. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maenster Skrivet 17 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2008 När du väl börjar spela det så glömmer man bort sånt Inget att oroa sig för Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kadamar Skrivet 17 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2008 Wow Är värt pengarna man betalar ju bara 150 kr per månad + jag betalar det själv jag får 300 kr i månaden. Jag har 5 st i lvl 70. Sen har jag en Bloodelf i lvl 56.Armory länk till alla tack. Tror inte ett skit på dig WoW är verkligen värt pengarna:) Off topic... jag har en lvl 70 en lvl 66 men har sluta spela för ett tag.. ska börja snart igen när får internet till nya huset.. är ännu i gamla just nu.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 17 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2008 Ja håller med skulle spela massa om det inte kostar. Men har ni tänkt på att man spelar ju mycket wow för det kostar så då drar man ju el :( . Datorn drar el hela tiden. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Aldrig Skrivet 17 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2008 Wow Är värt pengarna man betalar ju bara 150 kr per månad + jag betalar det själv jag får 300 kr i månaden. Jag har 5 st i lvl 70. Sen har jag en Bloodelf i lvl 56. Armory länk till alla tack. Tror inte ett skit på dig WoW är verkligen värt pengarna:) Varför citerar du mig? Jag har inte sagt det motsatta. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 18 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2008 självklart är det värt det! det kostar bara 3-4 kr per dag, så man kan välja mellan wow eller spela på en pinball-maskin en gång var tredje dag typ :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kadamar Skrivet 18 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2008 Wow Är värt pengarna man betalar ju bara 150 kr per månad + jag betalar det själv jag får 300 kr i månaden. Jag har 5 st i lvl 70. Sen har jag en Bloodelf i lvl 56. Armory länk till alla tack. Tror inte ett skit på dig WoW är verkligen värt pengarna:) Varför citerar du mig? Jag har inte sagt det motsatta. blev fel sry:) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg