Gäst wAcko Skrivet 17 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2008 Värt det, om man jämför med age of conan. Har tröttnat dock, kanske börjar om någon vecka. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 17 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2008 Värt det, om man jämför med age of conan. Har tröttnat dock, kanske börjar om någon vecka. Tröttnat på AoC? :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 17 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2008 Värt det, om man jämför med age of conan. Har tröttnat dock, kanske börjar om någon vecka. Tröttnat på AoC? :P ja helt värdelöst, ren kopia förutom kanske hur man attackerar. questen är tråkiga, grafiken var ju inte särskilt fin heller. klasserna var urusla och historian verkar vara för under 12 år. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 17 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2008 Värt det, om man jämför med age of conan. Har tröttnat dock, kanske börjar om någon vecka. Tröttnat på AoC? :P ja helt värdelöst, ren kopia förutom kanske hur man attackerar. questen är tråkiga, grafiken var ju inte särskilt fin heller. klasserna var urusla och historian verkar vara för under 12 år. Då har du nog inte testat det riktigt. Men jag håller med, AoC håller inte samma 'standard' som WoW. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 17 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2008 Definitivt INTE värt pengarna. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 17 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2008 Värt det, om man jämför med age of conan. Har tröttnat dock, kanske börjar om någon vecka. Tröttnat på AoC? :P ja helt värdelöst, ren kopia förutom kanske hur man attackerar. questen är tråkiga, grafiken var ju inte särskilt fin heller. klasserna var urusla och historian verkar vara för under 12 år. Då har du nog inte testat det riktigt. Men jag håller med, AoC håller inte samma 'standard' som WoW. Oavsätt vad dessa AoC fans vill säga så finns det (just nu) inget spel som kan slå wow Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 17 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2008 Värt det, om man jämför med age of conan. Har tröttnat dock, kanske börjar om någon vecka. Tröttnat på AoC? :P ja helt värdelöst, ren kopia förutom kanske hur man attackerar. questen är tråkiga, grafiken var ju inte särskilt fin heller. klasserna var urusla och historian verkar vara för under 12 år. Då har du nog inte testat det riktigt. Men jag håller med, AoC håller inte samma 'standard' som WoW. Oavsätt vad dessa AoC fans vill säga så finns det (just nu) inget spel som kan slå wow Jag lirar WoW, men jag tyckte AoC var askul. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 18 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2008 Det jag tänker på är så att det är dyrt när man ska köpa sen när man kör är det värt pengarna. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 18 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2008 En prissänkning skulle definitivt inte skada.Tror inte det kommer hända på ett bra tag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 18 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2008 Dom kan nog sänka priserna med en Femtiolapp och fortfarande gå med vinst Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 18 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2008 Ju mer det kostar ju bättre blir spelet, inse det :p Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 18 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2008 Jag hittade game card på internet för 549kr. SKulle ni betala det för att få spela wow? (Var ett vanligt gamecard som räker i 60 dagar). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg