Hoppa till innehåll

Byta Grafikkort.

Gäst ihabba123

Rekommendera inlägg

Gäst ihabba123

Hej jag undrar hur stor förendring det skulle bli om jag replacar min geforce 8500gt mot geforce 8800?

Och hur mycket skulle jag kunna sälja min geforce 8500?

Hur mycket fps skulle öka om jag byter? nuvarande 30 fps på lost planet (medel hög grafik)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

med ett 8800gt skulle du nog kunna ha utan problem lost planet på högsta med bra fps... men jag har aldrig sett lost planet...

och och och... att säga att du har ett 8500 hjälper inte så hemskt myke... typ GT GTS GTX elr vilke har du? och man måste ju ha en bra processor också, annars behöver man inget bra grafikkort.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Viikiie: Varför skulle det inte säga särskilt mycket att säga "8500"? Det finns ju bara ett grafikkort med det numret, och det är 8500GT. 8500GT är ett budgetkort som inte tillfredställer någon gamer. Föregående talare har rätt i att det spelar roll vad du har för processor, RAM-minne och moderkort, jag vill veta det först innan jag uttalar mig om vilket grafikkort du borde köpa.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst ihabba123

intel core 2 duo 2.3 ghz, har också en intel pentium d 3.09 ghz, Moderkort: Den nyaste gygabyte kommer inte ihåg model men jag paya mycket för den. 2 Gb ram.

Geforce 8500 GT, Fick grafikkortet med dawn of war.

Har inget mer att säga.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...