Saii Skrivet 17 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2008 okej säriöst nu hur många tkr att det va bättre med gamla R.E kamera vinklarna så mkt roligare så mkt svårare att komma fram så mkt bättre r:E 4 tkr inte jag va så bra viss det e ett bra spel det är bra grafik att e lyckat med det men för mig som värkligen är ett resident evil f*n hatar vad de gjort med allt -.- så jag undrar hur många tkr som jag??? eller finns det några riktiga fans som jag till Resident evil? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viikiie Skrivet 18 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2008 ööhh... vah? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saii Skrivet 18 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2008 ööhh... vah? jah.. vad tkr du tkr du att de gamla resident evil spelen e bättre än det nya? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 18 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2008 Med nöd och näppe så kunde jag förstå vad du skrev :P Men ja, jag tycker som du. I alla fall första gången jag körde RE4. Grafiken får ju gjärna uppgraderas, men rör inte kameran. Den ska fast och bara byta vinkel ibland. Det är det som är Resident Evil. Kör man RE4 så kan man nästan lika väl spela ett FPS spel istället... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 18 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2008 Med nöd och näppe så kunde jag förstå vad du skrev :P Men ja, jag tycker som du. I alla fall första gången jag körde RE4. Grafiken får ju gjärna uppgraderas, men rör inte kameran. Den ska fast och bara byta vinkel ibland. Det är det som är Resident Evil. Kör man RE4 så kan man nästan lika väl spela ett FPS spel istället... Håller med, men RE4 var riktigt bra ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saii Skrivet 27 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2008 ja asså det är juh inge fel på re4 men det känns inte som Resident evil direkt. känns som ett krigarspel. spelet e bra bra grafik bra handling. men jag tkr att de kund fortsatt med andra vinklar å typ att man ska hitta jätte massa saker för att låsa upp andra t. ex dörrar :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.