Rullis Skrivet 18 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2008 Vart & hur kan man byta namn? Hittade inget i affären man kunde göra det med. Tack~ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 18 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2008 Klicka på "Mina inställningar" i menyn och välj sedan "Byt visningsnamn". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 18 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2008 (redigerat) Tackar tackar. Att byta visningsnamn kommer inte påverka ditt användarnamn. Vad menas med det, exakt? Som till exempel, om jag byter visningsnamn till något annat än Rullis, så är fortfarande Rullis mitt inloggningsnamn? Vad är det mitt användarnamn ska användas till när jag byter visningsnamn? EDIT: Det namnet jag ville ha var upptaget. Men när jag sökte på det så stog det att servern inte hittade det namnet. Vad kan vara fel med detta? :/ Redigerat 18 Juni 2008 av Rullis Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 18 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2008 Japp du måste logga in med Rullis. Jag måste t.ex fortfarande logga in med mitt gamla visningsnamn Master_Adi. =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 18 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2008 Tackar tackar. Att byta visningsnamn kommer inte påverka ditt användarnamn. Vad menas med det, exakt? Som till exempel, om jag byter visningsnamn till något annat än Rullis, så är fortfarande Rullis mitt inloggningsnamn? Vad är det mitt användarnamn ska användas till när jag byter visningsnamn? EDIT: Det namnet jag ville ha var upptaget. Men när jag sökte på det så stog det att servern inte hittade det namnet. Vad kan vara fel med detta? :/ Även om visningsnamnet är ledigt så kan användarnamn vara upptaget och därför så räknas det som upptaget. Visningsnamnet kan även tillhöra en avstängd användare och då vara blockerat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 18 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2008 Tackar, fått alla mina svar. Ni kan låsa denna tråd om ni vill ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.