ThinkAboutIt Skrivet 18 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2008 Jo jag tycker det skulle vara kul att få veta vilken armor ni har, tycker är snyggast, skulle vilja ha och vilken ni anser är best. Själv gillar jag typ att ha på mig DB's outfit. Kan inte bestämma mig för en jag tycker är snyggast men jag gillar Madness armor eller vad den heter. Jag skulle vilja ha någon enchantad madness armor typ. Om man har hög, låg vikts armor (glömt vad det heter på engelska, light armor?) så får man ju någon bonus i defence, så jag tycker nog att den är best. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
addeB Skrivet 18 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2008 (redigerat) jag tycker deadra armoren är snyggast, och nå får du mig att skämmas litte här för jag har aldrig hört talas om madness armor under hela tiden jag har spelat oblivion hur får man den??? :( och om du vill ha en enchantad madness armor varför enchantar du den inte i mages guild? Redigerat 18 Juni 2008 av addeB Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThinkAboutIt Skrivet 18 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2008 Du får Madness armor i expansionen Shivering Isles, eller du hittar delar av den i grottor. Och man kan få en viss metal i olika grottor och det finns vissa som är enchantade, sedan tar man metal biten till en smed. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
addeB Skrivet 18 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2008 okej tack ;P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 18 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2008 Jag använder Orcish Plate settet som jag enchantat och döpt om. Som vapen har jag 'Glass Longsword' och som sköld 'The Grey Wall' ( Enchantad Dwarven Shield ) Hjälmen är Masque of Någonting ( Som man får när man lämnar in Umbra. ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 18 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2008 Har full Daedric armor och Masque of Clavicus Vile som hjälm, och en enchantad Ebony Claymore som vapen. (på min Knight) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 18 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2008 Jag har full Dragon armor. Men använder oftast Dark Robe och Dark hood. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThinkAboutIt Skrivet 18 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2008 Jag har full Dragon armor. Men använder oftast Dark Robe och Dark hood.Jag gillar också Dark Robe, men jag gillar svarta kläder så att säga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 18 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2008 kolla denna armoren då ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kratos Skrivet 18 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2008 Bruseff Amelons armor Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 19 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2008 Gjorde en ny karaktär igår. så nu har jag Glass sword elven shield och helm of the deep delver samt hela Ebony armoren. ganska nice outfit om du frågar mig ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 19 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2008 högsta darkbrouther hood armorn men deadra armor e coolast(vad var det för amror på filmen)? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.