Hoppa till innehåll

Oblivion Armor


ThinkAboutIt
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 51
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

högsta darkbrouther hood armorn men deadra armor e coolast(vad var det för amror på filmen)?

Jag vet ej vilken armor det är på filmen men den verkar Bra ! :D du har med andra ord Dark Robe och Dark Hood det är okså en av mina favorit armors :D

 

finns ju ingen bättre light armor för med en får man ju sit bra stats
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

högsta darkbrouther hood armorn men deadra armor e coolast(vad var det för amror på filmen)?

 

Jag vet ej vilken armor det är på filmen men den verkar Bra ! :D du har med andra ord Dark Robe och Dark Hood det är okså en av mina favorit armors :D

 

finns ju ingen bättre light armor för med en får man ju sit bra stats

 

Jag kan nog inte hålla med dig om att det är den bästa light armoren. Det beror ju på vad du skall göra för saker i spelet. Men om du t.ex. skall göra thieves guild och Dark Brotherhood Quests så är den bra men inte om du t.ex. kör Main Questline eller någon annan Questline. Men personligen så använder jag den för att den är snygg och för att min Karaktär passar i den ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Är inte en enchantad Glass Armor den bästa light armorn? Och den i den där filmen är nån mod, såg ut som en fulare version av rustningen från Knights of the Nine med en stel mantel på. :S

Redigerat av Snake
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Är inte en enchantad Glass Armor den bästa light armorn? Och den i den där filmen är nån mod, såg ut som en fulare version av rustningen från Knights of the Nine med en stel mantel på. :S

Jo, en enchantad Glass Armor är den bästa light armoren. men umbra armor är rätt så bra med :D
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Zakakiro

palla va listener i dark brother hood + klarat story quest line "-.- själv har jag imperial dragon armour med silver long sword,,, vit häst med elven armour(expansion pack) elven passar ihop me dragon så ja rider på en guldig häst, så har jag den klassiska hjälte looken :) (golden blonde hår, åtåtstående haka m.m) lol

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

På Light Armor-karaktärerna: fullt enchantad Perfect Amber Armor (bästa light i spelet).

På Heavy Armor- karaktärerna: fullt enchantad Perfect Madness Armor (bästa heavy i spelet).

 

Madness är snyggaste armorn i spelet, snyggare än Imperial Dragon- och Daedric-utrustningen iallafall.

 

Brusef Amelions armorset är förresten inte så hemligt som du verkar tro, Kratos.

Redigerat av Famine
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

På Light Armor-karaktärerna: fullt enchantad Perfect Amber Armor (bästa light i spelet).

På Heavy Armor- karaktärerna: fullt enchantad Perfect Madness Armor (bästa heavy i spelet).

 

Madness är snyggaste armorn i spelet, snyggare än Imperial Dragon- och Daedric-utrustningen iallafall.

 

Brusef Amelions armorset är förresten inte så hemligt som du verkar tro, Kratos.

Men de där två är väl bara för officella-plugin Oblivion?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

På Light Armor-karaktärerna: fullt enchantad Perfect Amber Armor (bästa light i spelet).

På Heavy Armor- karaktärerna: fullt enchantad Perfect Madness Armor (bästa heavy i spelet).

 

Madness är snyggaste armorn i spelet, snyggare än Imperial Dragon- och Daedric-utrustningen iallafall.

 

Brusef Amelions armorset är förresten inte så hemligt som du verkar tro, Kratos.

Men de där två är väl bara för officella-plugin Oblivion?

 

Shivering Isles, ja.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

palla va listener i dark brother hood + klarat story quest line "-.- själv har jag imperial dragon armour med silver long sword,,, vit häst med elven armour(expansion pack) elven passar ihop me dragon så ja rider på en guldig häst, så har jag den klassiska hjälte looken :) (golden blonde hår, åtåtstående haka m.m) lol

Om man är listener i Dark Brotherhood så har man ju klarat hela Questlinen. Själv så har jag just nu Ebony armor. Med Ebony Longsword och Elven shield. Jag har även svart häst som jag köpte utanför Cheydinhal ( Jag hadde Shadowshmere innan med hon dog.).

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...