xSaaamii Skrivet 19 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2008 högsta darkbrouther hood armorn men deadra armor e coolast(vad var det för amror på filmen)? Jag vet ej vilken armor det är på filmen men den verkar Bra ! :D du har med andra ord Dark Robe och Dark Hood det är okså en av mina favorit armors :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 19 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2008 högsta darkbrouther hood armorn men deadra armor e coolast(vad var det för amror på filmen)? Jag vet ej vilken armor det är på filmen men den verkar Bra ! :D du har med andra ord Dark Robe och Dark Hood det är okså en av mina favorit armors :D finns ju ingen bättre light armor för med en får man ju sit bra stats Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 19 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2008 högsta darkbrouther hood armorn men deadra armor e coolast(vad var det för amror på filmen)? Jag vet ej vilken armor det är på filmen men den verkar Bra ! :D du har med andra ord Dark Robe och Dark Hood det är okså en av mina favorit armors :D finns ju ingen bättre light armor för med en får man ju sit bra stats Jag kan nog inte hålla med dig om att det är den bästa light armoren. Det beror ju på vad du skall göra för saker i spelet. Men om du t.ex. skall göra thieves guild och Dark Brotherhood Quests så är den bra men inte om du t.ex. kör Main Questline eller någon annan Questline. Men personligen så använder jag den för att den är snygg och för att min Karaktär passar i den ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 19 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2008 (redigerat) Är inte en enchantad Glass Armor den bästa light armorn? Och den i den där filmen är nån mod, såg ut som en fulare version av rustningen från Knights of the Nine med en stel mantel på. :S Redigerat 19 Juni 2008 av Snake Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 19 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2008 Är inte en enchantad Glass Armor den bästa light armorn? Och den i den där filmen är nån mod, såg ut som en fulare version av rustningen från Knights of the Nine med en stel mantel på. :SJo, en enchantad Glass Armor är den bästa light armoren. men umbra armor är rätt så bra med :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zakakiro Skrivet 20 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2008 palla va listener i dark brother hood + klarat story quest line "-.- själv har jag imperial dragon armour med silver long sword,,, vit häst med elven armour(expansion pack) elven passar ihop me dragon så ja rider på en guldig häst, så har jag den klassiska hjälte looken :) (golden blonde hår, åtåtstående haka m.m) lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 21 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2008 (redigerat) På Light Armor-karaktärerna: fullt enchantad Perfect Amber Armor (bästa light i spelet). På Heavy Armor- karaktärerna: fullt enchantad Perfect Madness Armor (bästa heavy i spelet). Madness är snyggaste armorn i spelet, snyggare än Imperial Dragon- och Daedric-utrustningen iallafall. Brusef Amelions armorset är förresten inte så hemligt som du verkar tro, Kratos. Redigerat 21 Juni 2008 av Famine Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 21 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2008 På Light Armor-karaktärerna: fullt enchantad Perfect Amber Armor (bästa light i spelet). På Heavy Armor- karaktärerna: fullt enchantad Perfect Madness Armor (bästa heavy i spelet). Madness är snyggaste armorn i spelet, snyggare än Imperial Dragon- och Daedric-utrustningen iallafall. Brusef Amelions armorset är förresten inte så hemligt som du verkar tro, Kratos. Men de där två är väl bara för officella-plugin Oblivion? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 22 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2008 På Light Armor-karaktärerna: fullt enchantad Perfect Amber Armor (bästa light i spelet). På Heavy Armor- karaktärerna: fullt enchantad Perfect Madness Armor (bästa heavy i spelet). Madness är snyggaste armorn i spelet, snyggare än Imperial Dragon- och Daedric-utrustningen iallafall. Brusef Amelions armorset är förresten inte så hemligt som du verkar tro, Kratos. Men de där två är väl bara för officella-plugin Oblivion? Shivering Isles, ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
asabrasa Skrivet 22 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2008 har full deadra armor och umbra som vapen. men btw hur tusan får man ett brinnande svärd är det en mod? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kratos Skrivet 22 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2008 vad är det som är bra med Umbra Armor ?? den är ju inte enchantad eller nånting, bara n hellt vanöig ebony armor smo heter Umbras Armor? Ni får rätta mej om jag har fel, det var över ett halvår sen jag spelade... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 22 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2008 palla va listener i dark brother hood + klarat story quest line "-.- själv har jag imperial dragon armour med silver long sword,,, vit häst med elven armour(expansion pack) elven passar ihop me dragon så ja rider på en guldig häst, så har jag den klassiska hjälte looken :) (golden blonde hår, åtåtstående haka m.m) lol Om man är listener i Dark Brotherhood så har man ju klarat hela Questlinen. Själv så har jag just nu Ebony armor. Med Ebony Longsword och Elven shield. Jag har även svart häst som jag köpte utanför Cheydinhal ( Jag hadde Shadowshmere innan med hon dog.). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.