fuskisfuskis Skrivet 18 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2008 Jag undrar om det finns något fusk som gör att man kan ha över åtta familjemedlemmar på the sims 2. Jag vill nämligen ha över åtta på ett par familjer. :P Hoppas det finns ett sådant fusk. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bplay Skrivet 19 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2008 Tror inte det går. och det hade bara blivit sjukt kaotiskt om det gick.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chany Skrivet 21 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2008 Det finns ett hack som man kan ladda ner. Kommer dock inte ihåg vars ifrån, men kolla på modthesims2.com Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Moviemaker Skrivet 23 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2008 Har typ hört att om du får en bebis när det redan är 8 st. familjemedlemmar blir den till ett sorts spöke. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fuskisfuskis Skrivet 26 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2008 Har hittat fusket. ;) Nu har jag 16 familjemedlemmar. Hihi... Det är jättesvårt att hålla reda på alla, men jag använder maxmotives ganska mkt. ;P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gurragu Skrivet 27 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2008 Fattar at de e jobbigt, jag håller knapt reda på 8 xD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jote Skrivet 27 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2008 Man kan väl födda mer än åtta barn när man spelar? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
avrilownar Skrivet 28 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2008 Fattar at de e jobbigt, jag håller knapt reda på 8 xD Inte jag heller ;) XD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dakota96Lyra Skrivet 28 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2008 Hur får man mer än 8 familjemedlemmar? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fuskisfuskis Skrivet 30 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2008 Jag kommer inte riktigt ihåg, men jag tror man skulle skriva in fusket AddneighbortoFamilycheat on håll inne shift och klicka på simmen som du vill ska tillhöra familjen, och klicka sedan på Add sim to family . om man vill stänga av fusket(personerna man lagt till försvinner nog då, har inte testat!) AddneighbortoFamilycheat off Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dakota96Lyra Skrivet 30 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2008 Ska testa det. Men det går inte nu. Är i Bollnäs och har glömt spelet hemma... i Kalix i Norrbotten... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg