Hoppa till innehåll

Vilket "barn Spel" Från Din Barndom Kommer Du Mest Ihåg


GangsterTwist

Rekommendera inlägg

Kommer ihåg när jag brukade köra ett spel som heter "JackJazzrabbit 2", det kanske inte är så många som hört talas om det men det är iallafall skitkul. Man är typ en lr två kaniner med skarp ammunition lr asså som missiler o det, sen ska man springa igenom banor o döda fiender o bossar o sånt, lite som Super Mario fast mindre barnsligt. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 52
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

får väll säga mulle meck serien. vrf ? jo vi har haft en windows 95(senstaste pogramvaran av 95!!) tills 2 år tillbax.. spelade mulle meck bygger båtar, bilar ofc bygger flygplan, dock gillade jag inte bygga flygplan alls :S.. det var nog för jag spelade den på en windows 95 x)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Kommer ihåg när jag brukade köra ett spel som heter "JackJazzrabbit 2", det kanske inte är så många som hört talas om det men det är iallafall skitkul. Man är typ en lr två kaniner med skarp ammunition lr asså som missiler o det, sen ska man springa igenom banor o döda fiender o bossar o sånt, lite som Super Mario fast mindre barnsligt. :)

Jag spelade det också :P

Man kunde typ vara en grön kanin om jag minns rätt :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

det spel jag kommer ihåg mest är nog resident evil (inget barn spel direkt) som jag av misstag råkade spela när jag var ca 5 år. det första och sista som hände var att jag gick in i ett rum där en zombie satt och åt på ett lik, zombien jagade mej runt ett bord, jag försökte fly men jag kunde öppna den förbanade dörren, sedan låste zombien in mej i ett hörn och åt upp mej, sen kunde jag inte sova på flera dagar.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

det först spelet jag spelade var nåt cp spiderman spel som itne va så kul men sen testade jah wc2 (warcraft 2 ) och kunde inte sluta spel klarade ca ca 50 gånger (skämtar inte) sen efter någtra år började jag spela online oh det gick ganska bra. men nu spelar jag wc3 i ställlet (sen det kom ut 2002)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Kommer ihåg när jag brukade köra ett spel som heter "JackJazzrabbit 2", det kanske inte är så många som hört talas om det men det är iallafall skitkul. Man är typ en lr två kaniner med skarp ammunition lr asså som missiler o det, sen ska man springa igenom banor o döda fiender o bossar o sånt, lite som Super Mario fast mindre barnsligt. :)

Jag spelade det också :P

Man kunde typ vara en grön kanin om jag minns rätt :P

 

Aa, den gröna kaninen kunde flyga med öronen och så fanns det en röd som var mindre fast som kunde hoppa högt ör nånting. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...