jonathanx Skrivet 19 Juni 2008 Rapport Skrivet 19 Juni 2008 Yapp! Här kommer jag med lite nya frågor om angående "Guild Wars" xD 1. Kan man ha hur många runor som hällst på en armor? Ifall inte, hur många kan man ha? 2. Måste man ha "Guild Hall" för att kunna spela "Guild Wars" ? (Guild VS Guild) 3. Hur skaffar Man en Guild Hall? 4. När man vinner matcher i Pvp Arenor/Pve Arenor så får man "Factions" Jag har fått 10.000 "Factions" När man låser upp Runor/Skills, får man dom eller vad händer? 5. När jag "Farmar" så hinner jag inte döda ett ända monster innan jag dör, varför? Skillsen jag använder är: 1. Sever Artery 2. Gash 3. Galrath Slash 4. Orsion Of Healing 5. Word Of Healing 6. Healing Breeze 7. Balthazar's Spirit 8. Mending Jag har 445 Health 20 Energy Mitt vapen skadar 15-22 Och skölden har 16 i armor Min rustning är en "Wyvern" rustning och har 80 i armor i allt Så vad gör jag för fel? Såå! Det var alla frågor. Jag blir glad för snabba svar :D Citera
Aircondition Skrivet 19 Juni 2008 Rapport Skrivet 19 Juni 2008 Yapp! Här kommer jag med lite nya frågor om angående "Guild Wars" xD 1. Kan man ha hur många runor som hällst på en armor? Ifall inte, hur många kan man ha? 2. Måste man ha "Guild Hall" för att kunna spela "Guild Wars" ? (Guild VS Guild) 3. Hur skaffar Man en Guild Hall? 4. När man vinner matcher i Pvp Arenor/Pve Arenor så får man "Factions" Jag har fått 10.000 "Factions" När man låser upp Runor/Skills, får man dom eller vad händer? 5. När jag "Farmar" så hinner jag inte döda ett ända monster innan jag dör, varför? Skillsen jag använder är: 1. Sever Artery 2. Gash 3. Galrath Slash 4. Orsion Of Healing 5. Word Of Healing 6. Healing Breeze 7. Balthazar's Spirit 8. Mending Jag har 445 Health 20 Energy Mitt vapen skadar 15-22 Och skölden har 16 i armor Min rustning är en "Wyvern" rustning och har 80 i armor i allt Så vad gör jag för fel? Såå! Det var alla frågor. Jag blir glad för snabba svar :D 1. Två runor kan du ha på en armordel.2. Nej, du kan gå med i en guild och spela GvG. 3. Du köper den i en stad för en lite summa pengar, du måste ha en guild först. 4. Nej, du får inte dem. Du låser bara upp dem. 5. För att den builden är usel. Titta efter olika farmingrundor på GuildWarsGuru till en början. Sen när du blir bättre och förstår dig på skills kan du göra egna. Citera
jonathanx Skrivet 19 Juni 2008 Författare Rapport Skrivet 19 Juni 2008 Yapp! Här kommer jag med lite nya frågor om angående "Guild Wars" xD 1. Kan man ha hur många runor som hällst på en armor? Ifall inte, hur många kan man ha? 2. Måste man ha "Guild Hall" för att kunna spela "Guild Wars" ? (Guild VS Guild) 3. Hur skaffar Man en Guild Hall? 4. När man vinner matcher i Pvp Arenor/Pve Arenor så får man "Factions" Jag har fått 10.000 "Factions" När man låser upp Runor/Skills, får man dom eller vad händer? 5. När jag "Farmar" så hinner jag inte döda ett ända monster innan jag dör, varför? Skillsen jag använder är: 1. Sever Artery 2. Gash 3. Galrath Slash 4. Orsion Of Healing 5. Word Of Healing 6. Healing Breeze 7. Balthazar's Spirit 8. Mending Jag har 445 Health 20 Energy Mitt vapen skadar 15-22 Och skölden har 16 i armor Min rustning är en "Wyvern" rustning och har 80 i armor i allt Så vad gör jag för fel? Såå! Det var alla frågor. Jag blir glad för snabba svar :D 1. Två runor kan du ha på en armordel.2. Nej, du kan gå med i en guild och spela GvG. 3. Du köper den i en stad för en lite summa pengar, du måste ha en guild först. 4. Nej, du får inte dem. Du låser bara upp dem. 5. För att den builden är usel. Titta efter olika farmingrundor på GuildWarsGuru till en början. Sen när du blir bättre och förstår dig på skills kan du göra egna. Nya frågor XD 1. Ungefär hur mycket kostar en "Guild Hall" ? 2. Jag Låste upp runan "Rune Of Major Minor" Men hur gör jag sedan för att skaffa den? 3. Fatta inte rikitgt svaret på femman "PS Vad är en Build?" Citera
TheGreatest Skrivet 19 Juni 2008 Rapport Skrivet 19 Juni 2008 en build är de 8 skillen du använder. http://www.pvxwiki.com/wiki/Main_Page http://wiki.guildwars.com/wiki/Main_Page bra sidor. Citera
Aircondition Skrivet 19 Juni 2008 Rapport Skrivet 19 Juni 2008 (redigerat) Det är väl bara att titta i staden vad den kostar? Sen ska ju en seriös guild ha en fullt uppgraderad guild hall vilket blir mycket dyrare. Ett tips är att inte försöka dig på en guild förrän du är bra. Du måste köpa runan för att kunna använda den. Edit: Du behöver inte göra en ny tråd för att du har två nya frågor. Känns lite onödigt. Redigerat 19 Juni 2008 av Aircondition Citera
jonathanx Skrivet 19 Juni 2008 Författare Rapport Skrivet 19 Juni 2008 Det är väl bara att titta i staden vad den kostar? Sen ska ju en seriös guild ha en fullt uppgraderad guild hall vilket blir mycket dyrare. Ett tips är att inte försöka dig på en guild förrän du är bra. Du måste köpa runan för att kunna använda den. Edit: Du behöver inte göra en ny tråd för att du har två nya frågor. Känns lite onödigt. Okej okej. Jag har spelat Guild Wars rätt länge nu och jag har 3 i lvl 20, så jag tror i alla fall att jag är tillräckligt bra för en Guild. Köper man Guild Hallar från andra spelare eller vart? Hur uppgraderar man sin Guild Hall då? Jag sa aldrig att jag skulle använda någon runa? Vad händer efter att jag har låst upp en runa? Och fortfarande: Ungefär hur mycket kostar en Guild Hall? Jag kanske verkar lite jobbig, men jag har många frågor XD Citera
TheGreatest Skrivet 19 Juni 2008 Rapport Skrivet 19 Juni 2008 en gh kostar nog runt 10k(tror jag) men sen kostar alla saker där mkt mer och om man inte redan vet detta och har minst 100-200k i cash ska man inte göra en guild. man ska också ha ett gäng kompisar att göra guilden med. när du låser upp en runa kan du använda den på den pvp gubbe. Citera
Aircondition Skrivet 19 Juni 2008 Rapport Skrivet 19 Juni 2008 Du har inte spelat Guild Wars länge och är knappast bra för att du har tre karaktärer i level 20. Du är snarare en nybörjare då du inte verkar ha koll på saker och ting med alla dina frågor. Dessutom skrev du i din andra tråd att du knappt kan engelska, vilket verkligen behövs för att göra saker och ting rätt. Seriöst, satsa inte på att göra en guild. Man behöver vara organiserad, seriös, ha erfarenhet, och vara en bit äldre än vad du är. Sen måste guilden liksom ha ett syfte och du måste ha någonting speciellt att satsa på. Det trillar inte in folk bara för att du skriver i "All" om du tror det. Angående alla dina frågor så tror jag att du får svar om du spelar spelet och tittar runt på Guildwiki och GuildWarsGuru. Du kan inte begära att vi ska ha svaren på allting du frågar om, du måste lära dig var du kan finna svaren på dina frågor. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.