Hoppa till innehåll

Någon Som Skulle Kunna Hjälpa Mig Med Abyssal?


GnagarN
 Dela

Rekommendera inlägg

Jo, det är så att jag ska träna lite mer runecrafting nu för min kompis Wc Noob155's kompis hade 91 eller 94 rc kommer inte ihåg och kunde göra 2 nature runes.. och han tjänade 70m i veckan så jag tänkte men omg.. Då ska jag bli hög rc..

Och snart kan jag crafta nature runes. Så jag behöver lite hjälp med abyssal stället.

 

Jag har gjort miniquestet och jag har varit där en gång men hann inte riktigt se mig omkring innan jag blev dödad lätt som en plätt för alla dom där.. Så jag undrar om någon har något tips om hur jag ska göra när jag kommer till abyssal, och vad jag behöver..

 

Jag har ancient så home tele är edgeville men jag gör knappast 28 nats i halvtimmen så jag antar att jag ska ta amulet of glory, men då måste jag till Heroe's guild och göra den charged. Fast jag kan ju sticka till GE.. tar genvägen säljer amulet of glory och köper en amulet of glory(4), så kan jag göra men min armour ska nog se ut såhär:

Boots of lightness

Spotted cape

Ring of life

Kanske prayer potion(beror på hur mycket pengar jag har för tillfället)

Amulet of glory

28 Pure Ess

Och hur ska jag göra för att komma till typ altaren? Man behövde ju typ göra något, andvända skills eller något.. typ mining/thieveing/agility eller vad det nu var..

 

Tacksam för svar. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skrivet (redigerat)

hmm..bra sida men tror du att den här lila pojken kan läsa så bra engelska!?

 

lol det är klart jag kan -.-

 

 

Annars är det ju bara att gå in på http://translate.google.com/

 

Fast jag föredrar faktiskt Tip.it lite mer än runehq...

 

Dessutom är jag inte "lila" jag är vit..

 

Men tack ändå för sidan.. jag har tittat där förut men hittade inget som hjälpte.. Inte äns kartan hjälper mig direkt mycket eftersom det inte står hur jag ska gå in genom entrance.. Men jag har ju 53 thieve så det ska väl gå bra :)

 

Och du Roblox om jag nu var "lila" och inte kan engelska skulle det varit väldigt svårt för mig att skaffa ancient utan någon som helst hjälp...

Redigerat av Zeq0
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skrivet (redigerat)

jag kan engelska förstår allt

Vad menar du med att jag är lila då? Jag är ju faktiskt vit :huh:

 

Och jag skulle nog kunna översätta hela den där sidan om jag försökte :P men det finns ju säkert vissa ord jag inte kan liksom finns säkert tusentals ord... Hade alla rätt på alla engelska prov :D

Redigerat av Zeq0
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst ROBLOX

jag kan engelska förstår allt

Vad menar du med att jag är lila då? Jag är ju faktiskt vit :huh:

 

Och jag skulle nog kunna översätta hela den där sidan om jag försökte :P men det finns ju säkert vissa ord jag inte kan liksom finns säkert tusentals ord... Hade alla rätt på alla engelska prov :D

 

bra jag brukar ochså ha alla rätt på engleksa proven (runescape nörd)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jo, det är så att jag ska träna lite mer runecrafting nu för min kompis Wc Noob155's kompis hade 91 eller 94 rc kommer inte ihåg och kunde göra 2 nature runes.. och han tjänade 70m i veckan så jag tänkte men omg.. Då ska jag bli hög rc..

Och snart kan jag crafta nature runes. Så jag behöver lite hjälp med abyssal stället.

 

Jag har gjort miniquestet och jag har varit där en gång men hann inte riktigt se mig omkring innan jag blev dödad lätt som en plätt för alla dom där.. Så jag undrar om någon har något tips om hur jag ska göra när jag kommer till abyssal, och vad jag behöver..

 

Jag har ancient så home tele är edgeville men jag gör knappast 28 nats i halvtimmen så jag antar att jag ska ta amulet of glory, men då måste jag till Heroe's guild och göra den charged. Fast jag kan ju sticka till GE.. tar genvägen säljer amulet of glory och köper en amulet of glory(4), så kan jag göra men min armour ska nog se ut såhär:

Boots of lightness

Spotted cape

Ring of life

Kanske prayer potion(beror på hur mycket pengar jag har för tillfället)

Amulet of glory

28 Pure Ess

Och hur ska jag göra för att komma till typ altaren? Man behövde ju typ göra något, andvända skills eller något.. typ mining/thieveing/agility eller vad det nu var..

 

Tacksam för svar. :)

Nejnejnej, fel eq.

 

Armour;

 

Ring of life

Spotted cape

Boots of lightness

Black d'hide top och pl8.

Rune pickaxe.

28 pure ess.

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skrivet (redigerat)

Jo, det är så att jag ska träna lite mer runecrafting nu för min kompis Wc Noob155's kompis hade 91 eller 94 rc kommer inte ihåg och kunde göra 2 nature runes.. och han tjänade 70m i veckan så jag tänkte men omg.. Då ska jag bli hög rc..

Och snart kan jag crafta nature runes. Så jag behöver lite hjälp med abyssal stället.

 

Jag har gjort miniquestet och jag har varit där en gång men hann inte riktigt se mig omkring innan jag blev dödad lätt som en plätt för alla dom där.. Så jag undrar om någon har något tips om hur jag ska göra när jag kommer till abyssal, och vad jag behöver..

 

Jag har ancient så home tele är edgeville men jag gör knappast 28 nats i halvtimmen så jag antar att jag ska ta amulet of glory, men då måste jag till Heroe's guild och göra den charged. Fast jag kan ju sticka till GE.. tar genvägen säljer amulet of glory och köper en amulet of glory(4), så kan jag göra men min armour ska nog se ut såhär:

Boots of lightness

Spotted cape

Ring of life

Kanske prayer potion(beror på hur mycket pengar jag har för tillfället)

Amulet of glory

28 Pure Ess

Och hur ska jag göra för att komma till typ altaren? Man behövde ju typ göra något, andvända skills eller något.. typ mining/thieveing/agility eller vad det nu var..

 

Tacksam för svar. :)

 

Nejnejnej, fel eq.

 

Armour;

 

Ring of life

Spotted cape

Boots of lightness

Black d'hide top och pl8.

Rune pickaxe.

28 pure ess.

 

Fattas bara att skaffa 70 range :o

 

Men jag behöver ju tally/tiara också?

Hur ska jag ta mig tillbaks till edgeville utan glory?

 

The abyss heter stället du menar. 91 runecrafting behövs för 2x nats. Man behöver inga märkvärdiga skills för att ta sig förbi dem npc´s som är i the abyss.

Jag oroar mig inte för monstren.. bara ta med några ice burst :P nej men det vore slöseri på pengar, men jag måste ju ta mig till innercirkeln, hur gör jag det utan skills då?

Redigerat av Zeq0
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Sigh, pixelhugger much.

 

gå bara in i abyss och gå in i mitten och runecrafta dina j*vla nature runes förih*lvete.

Du behöver inte svära? -.-

 

Jag bara undrade saker och bad om tips och du dampade ner dig <_<

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...