Hoppa till innehåll

Köpa Asus Eee.

KuroKaktus

Rekommendera inlägg

Hej jag ska köpa en asus EEE men har inte råd. Jag sparar nu men problemet är inte det utan att jag skulle vilja veta några anledningar till att köpa datorn. (Altså säga till mamma och pappa.) Vet nån hur jag kan säga för att dom ska köpa den och sen ta min vecko och månads peng till skulden är betald? Jag vill gärna ha datorn efter som jag stör mig på denna och har altid vellat ha en egen.

Så vet nån hur jag ska göra så är jag mycket tacksam.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hej jag ska köpa en asus EEE men har inte råd. Jag sparar nu men problemet är inte det utan att jag skulle vilja veta några anledningar till att köpa datorn. (Altså säga till mamma och pappa.) Vet nån hur jag kan säga för att dom ska köpa den och sen ta min vecko och månads peng till skulden är betald? Jag vill gärna ha datorn efter som jag stör mig på denna och har altid vellat ha en egen.

Så vet nån hur jag ska göra så är jag mycket tacksam.

Du får väll spara alla dina pengar du får, dv.s månadspeng, födelsedags pengar, och pengar från julafton.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

om du ska ha den på skrivbordet mest så e det la bätre att köpa en börbar dator eller stationör, de e la mykcet bätre

asus eye har la typ bara 8 gb hårdisk osv.

Asus eee är en bärbar dator.

Alltså, varför ska du köpa en "dator" med 4GB minne? Seriöst? Lägg till 2k så får du en mkt bättre!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skrivet (redigerat)

om du ska ha den på skrivbordet mest så e det la bätre att köpa en börbar dator eller stationör, de e la mykcet bätre

asus eye har la typ bara 8 gb hårdisk osv.

Asus eee är en bärbar dator.

Alltså, varför ska du köpa en "dator" med 4GB minne? Seriöst? Lägg till 2k så får du en mkt bättre!

Den kostar ju 2k. Och jag har inte råd med mer.

Jacob, köp en Asus Eee om du behöver den i studierna eller reser mycket, vilket jag inte tror att du gör. Dator duger bara till att surfa på internet och skriva på. Inte till spel.
Jag ska ha den till att surfa med kanske ska ha winrar med så jag kan spela mina spel genom att öppna dom på internet. (Dom finns på internet.) Redigerat av jacob_96
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Deni3ru

Jacob, köp en Asus Eee om du behöver den i studierna eller reser mycket, vilket jag inte tror att du gör. Dator duger bara till att surfa på internet och skriva på. Inte till spel.

Jag ska ha den till att surfa med kanske ska ha winrar med så jag kan spela mina spel genom att öppna dom på internet. (Dom finns på internet.)

Den kostar överdrivet mycket, det är inte en sån jättebra dator. Försök hitta en bättre och billigare.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Kollade snabbt på pricerunner och där var billigaste 2699:-

Men lixom, den har 4gb minne, och tydligen så tar sj*vla systemet upp 2,5gb, vilket göratt du bara har 1,5gb att ha saker på! Jag tror du skulle tjäna som bara den på å samla ihop ca 1000:- till och köpa t.ex http://www.pricerunner.se/pu/27-1066714/Ba...ndarrecensioner , inte för att jag kan så mkt om datorer och så, men den verkar ju otroligt mkt bättre!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...