KuroKaktus Skrivet 19 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2008 Hej jag ska köpa en asus EEE men har inte råd. Jag sparar nu men problemet är inte det utan att jag skulle vilja veta några anledningar till att köpa datorn. (Altså säga till mamma och pappa.) Vet nån hur jag kan säga för att dom ska köpa den och sen ta min vecko och månads peng till skulden är betald? Jag vill gärna ha datorn efter som jag stör mig på denna och har altid vellat ha en egen. Så vet nån hur jag ska göra så är jag mycket tacksam. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DiRtY Skrivet 21 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2008 ska du bära med dig eyen eller ska du liksom bara ha den på skrivbordet som e vanlig dator? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HUHEUEHEUEHUH Skrivet 21 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2008 Hej jag ska köpa en asus EEE men har inte råd. Jag sparar nu men problemet är inte det utan att jag skulle vilja veta några anledningar till att köpa datorn. (Altså säga till mamma och pappa.) Vet nån hur jag kan säga för att dom ska köpa den och sen ta min vecko och månads peng till skulden är betald? Jag vill gärna ha datorn efter som jag stör mig på denna och har altid vellat ha en egen. Så vet nån hur jag ska göra så är jag mycket tacksam. Du får väll spara alla dina pengar du får, dv.s månadspeng, födelsedags pengar, och pengar från julafton. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 21 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2008 Jag ska ha den på skrivbordet i bilen och sånt. Det vet jag att jag ska spara (veckopeng månadspeng) men jag vill ju ha datorn nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DiRtY Skrivet 21 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2008 om du ska ha den på skrivbordet mest så e det la bätre att köpa en börbar dator eller stationör, de e la mykcet bätre asus eye har la typ bara 8 gb hårdisk osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gimcor Skrivet 21 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2008 Ähh, spara pengarna och köp den sen. Du tjänar på det i längden med tanke på att priset på datorer går hela tiden ner med tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 21 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2008 om du ska ha den på skrivbordet mest så e det la bätre att köpa en börbar dator eller stationör, de e la mykcet bätre asus eye har la typ bara 8 gb hårdisk osv. Asus eee är en bärbar dator. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 21 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2008 om du ska ha den på skrivbordet mest så e det la bätre att köpa en börbar dator eller stationör, de e la mykcet bätre asus eye har la typ bara 8 gb hårdisk osv. Asus eee är en bärbar dator. Alltså, varför ska du köpa en "dator" med 4GB minne? Seriöst? Lägg till 2k så får du en mkt bättre! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 21 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2008 Jacob, köp en Asus Eee om du behöver den i studierna eller reser mycket, vilket jag inte tror att du gör. Dator duger bara till att surfa på internet och skriva på. Inte till spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 21 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2008 (redigerat) om du ska ha den på skrivbordet mest så e det la bätre att köpa en börbar dator eller stationör, de e la mykcet bätre asus eye har la typ bara 8 gb hårdisk osv. Asus eee är en bärbar dator. Alltså, varför ska du köpa en "dator" med 4GB minne? Seriöst? Lägg till 2k så får du en mkt bättre! Den kostar ju 2k. Och jag har inte råd med mer. Jacob, köp en Asus Eee om du behöver den i studierna eller reser mycket, vilket jag inte tror att du gör. Dator duger bara till att surfa på internet och skriva på. Inte till spel.Jag ska ha den till att surfa med kanske ska ha winrar med så jag kan spela mina spel genom att öppna dom på internet. (Dom finns på internet.) Redigerat 21 Juni 2008 av jacob_96 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Deni3ru Skrivet 21 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2008 Jacob, köp en Asus Eee om du behöver den i studierna eller reser mycket, vilket jag inte tror att du gör. Dator duger bara till att surfa på internet och skriva på. Inte till spel.Jag ska ha den till att surfa med kanske ska ha winrar med så jag kan spela mina spel genom att öppna dom på internet. (Dom finns på internet.) Den kostar överdrivet mycket, det är inte en sån jättebra dator. Försök hitta en bättre och billigare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 21 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2008 Kollade snabbt på pricerunner och där var billigaste 2699:- Men lixom, den har 4gb minne, och tydligen så tar sj*vla systemet upp 2,5gb, vilket göratt du bara har 1,5gb att ha saker på! Jag tror du skulle tjäna som bara den på å samla ihop ca 1000:- till och köpa t.ex http://www.pricerunner.se/pu/27-1066714/Ba...ndarrecensioner , inte för att jag kan så mkt om datorer och så, men den verkar ju otroligt mkt bättre! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.