Apex Skrivet 19 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2008 (redigerat) Hehe hade sådan tur :P Borde ju få en recon för detta xD Den som dog först(Ashley assasination på mig)visas underst så jag gjorde assasination på en när jag var död :P Redigerat 19 Juni 2008 av Rezex Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tygger Skrivet 19 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2008 lol, skillat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 21 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2008 Skillz that kills. (; Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 22 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2008 Det där är ett lagg som kan förekomma nu efter att dom uppdaterade melee-systemet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apex Skrivet 22 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2008 Det där är ett lagg som kan förekomma nu efter att dom uppdaterade melee-systemet.Pfff det är snyggt än då :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 26 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2008 Det där är ett lagg som kan förekomma nu efter att dom uppdaterade melee-systemet.Pfff det är snyggt än då :P aa, det va faktiskt väldigt snyggt lagg -.- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 26 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2008 Snyggt ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apex Skrivet 28 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2008 Det där är ett lagg som kan förekomma nu efter att dom uppdaterade melee-systemet. Pfff det är snyggt än då :P aa, det va faktiskt väldigt snyggt lagg -.- lagg -.-' det händer andra jag spelar med också. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 28 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2008 Det där är ett lagg som kan förekomma nu efter att dom uppdaterade melee-systemet. Pfff det är snyggt än då :P aa, det va faktiskt väldigt snyggt lagg -.- lagg -.-' det händer andra jag spelar med också. Det händer mig ofta med, :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 28 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2008 Skillz , hänger väl på tur XD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apex Skrivet 28 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2008 Skillz , hänger väl på tur XDSå sant dock :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 7 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2008 Skillz , hänger väl på tur XDSå sant dock :P Din Gamertag ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg