Hoppa till innehåll

Mobil Val


Gäst pong218

Rekommendera inlägg

  • Svar 25
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Köp iPhone så stöder du Apple. Det gör det lite mer surt för Microsoft :D

Neh, skojar bara. Men jag skulle välja iPhone. Ska den inte gå at använda som en iPod? Alltså lyssna på musik och titta på film med samma förutsättningar? Men å andra sidan så är ju Nokia 95 en bra musik och film mobil.

Men iPhone är ju mer som en handdator som man kan ringa med och det verkar som om det kommer många bra program til den. Jag skulle välja iPhone...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Köp iPhone så stöder du Apple. Det gör det lite mer surt för Microsoft :D

Neh, skojar bara. Men jag skulle välja iPhone. Ska den inte gå at använda som en iPod? Alltså lyssna på musik och titta på film med samma förutsättningar? Men å andra sidan så är ju Nokia 95 en bra musik och film mobil.

Men iPhone är ju mer som en handdator som man kan ringa med och det verkar som om det kommer många bra program til den. Jag skulle välja iPhone...

jag med, sony är rent skit.... ta iphone elelr nokian.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Waldorf

om du vill ah en riktigt tålig och snygg med bra funktioner som även är billigare än n95an så kör LG secret den tål i stort sett vad som helst och är snygg dessutom. jag skulle råda dig till den

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

iPhone=Skit från Apple=Överpris

Sony Ericsson=Bra kvalitétsmobiler av tillverkare som kan sina saker.

Öh, nej?

Varför skulle i så fall t.ex Nokia ha sålt över dubbelt så många mobiler som Sony i år då(tänk efter före du skriver nåt som du inte kan nåt om)? Och dem går i regel sönder ganska snabbt(sonys) vid normalt användande).

 

Förresten så kommer ju iPhone att bli rätt så billig också. Så det där överpriset du snackade om tror jag nog inte att det blir.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

iPhone=Skit från Apple=Överpris

Sony Ericsson=Bra kvalitétsmobiler av tillverkare som kan sina saker.

Öh, nej?

Varför skulle i så fall t.ex Nokia ha sålt över dubbelt så många mobiler som Sony i år då(tänk efter före du skriver nåt som du inte kan nåt om)? Och dem går i regel sönder ganska snabbt(sonys) vid normalt användande).

 

Förresten så kommer ju iPhone att bli rätt så billig också. Så det där överpriset du snackade om tror jag nog inte att det blir.

 

ehhhhhhhh! Nokia har sålt mkt mkt mkt mer än sony i år! sony är sist enligt statstik 1 nokia 2 LG 3motorola 3 blve då sony...

 

har själv en sony ericsson, den är rent skit gämnfört med Nokia 82 och 95. har lämnat in min sony 3 ggr nu. så jag hoppas den funkar nu.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Snart kommer den nya versionen av Iphone :o Därför sänks priset nu.

Samma grej med Nokia telefonen troligtvist- Nästa månad finns det en nyare ute ;)

 

Och Sony Ericsson's mobiler brukar ha ganska låg standard faktiskt. Nokia telefoner brukar vara mer robusta och mer action-vänliga.

Redigerat av MovieMe
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...