jonathanx Skrivet 20 Juni 2008 Rapport Skrivet 20 Juni 2008 Hej! Jag ska installera ett program, men får upp texten: "En annan installation pågår redan. Slutför den installationen innan du fortsätter med den här installationen" Jag HAR avslutat den andra installationen (Som inte var riktigt färdig), men hur i h-vete ska jag kunna få Windows att fatta det? Någon som har en lösning på mitt problem? ;) Skulle bli jätte glad för snabba svar! :( Citera
ELF Skrivet 20 Juni 2008 Rapport Skrivet 20 Juni 2008 Finns det någon msiexcec.exe som står på i aktivitetshanterarn när alla installationer är avstängda? Det kan vara det om det finns någon som står på... Citera
KalphiteQ Skrivet 20 Juni 2008 Rapport Skrivet 20 Juni 2008 Starta om datorn. Fungerar inte det är det förmodligen fel på installations filen. Citera
jonathanx Skrivet 20 Juni 2008 Författare Rapport Skrivet 20 Juni 2008 Finns det någon msiexcec.exe som står på i aktivitetshanterarn när alla installationer är avstängda? Det kan vara det om det finns någon som står på... Ja, det fanns 2 stycken. Jag avslutade båda, men det fungerar fortfarande inte :( Starta om datorn. Fungerar inte det är det förmodligen fel på installations filen. Nej, det är inte fel på installations filen. Eftersom jag har testat att ladda ner olika av samma program. Snälla hjälp mig någon! Citera
Katt Skrivet 21 Juni 2008 Rapport Skrivet 21 Juni 2008 Du sa inte att du hade startat om datorn... Prova med det först! Citera
jonathanx Skrivet 23 Juni 2008 Författare Rapport Skrivet 23 Juni 2008 Du sa inte att du hade startat om datorn... Prova med det först! Klart jag har testat med att starta om datorn! ;) Någon som kan hjälpa mig? :( Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.