Escain Skrivet 26 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2008 http://www.youtube.com/watch?v=M-5cn4o5oDY Kanske inte sa lugn men ja. http://www.youtube.com/watch?v=yBHBaw11CXU Me like. Lugn. http://www.youtube.com/watch?v=hAezom9sTGE Kan inte komma pa fler just nu. Far aterkomma om jag kommer pa ngn annan. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Logfan Skrivet 28 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2008 Brukar lyssna på Deathmetal.. När jag lyssnar på Deicide så börjar man tycka att Världen suger och att Världen kan dra åt h*lvete. Men sen är man normal när man har lyssnat klart :P Sen går några lugna låtar bra de ochså men då blir man bara deppig! Om det är sådana tankar du får när du lyssnar på dödsmetal så borde du nog sluta upp med det. :P Nej, men hur f*n ska man säga? MAn blir arg på nåt sätt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilmerx.tk Skrivet 29 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2008 Wind of Change - Scorpions är unik. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 29 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2008 är nog den mest lugnande techno låten... också rätt unik, lyssna på den :) flera användare har kommenterat att det är den mest lugnande låten^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 30 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2008 är nog den mest lugnande techno låten... också rätt unik, lyssna på den :) flera användare har kommenterat att det är den mest lugnande låten^^Jag blir alltid upphetsad av techno. =/ (Inte sexuellt då) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 30 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2008 är nog den mest lugnande techno låten... också rätt unik, lyssna på den :) flera användare har kommenterat att det är den mest lugnande låten^^Jag blir alltid upphetsad av techno. =/ (Inte sexuellt då) jo men den låten är lugn :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trips Skrivet 30 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2008 Tycker att den är rätt så deppig. =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 2 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2008 Limp Bizkit -- Behind Blue Eyes ='] Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oddy Skrivet 5 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2008 Takida - give into me (ridin high version) är ananras en lung och härlig låt. Sen så älskar jag dj mangoo eurodancer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Soadavatten Skrivet 31 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2008 När jag vill ha de du söker brukar jag lyssna på Simple Plan ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 31 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2008 Iprenlåten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 31 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2008 Valfri låt med Pink Floyd. Kanske inte deppiga, men oftast lugna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.