CrazyBarrie Skrivet 22 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2008 Hej! Jag har funderat på att chippa mitt wii, jag har hört att wii:et kan låsa sig. Är detta sant!? och om det är det, hur stor chans ungefär tror ni att det är att det låser sig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bplay Skrivet 22 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2008 Det finns väl alltid en risk men jag tror inte att den är så stor Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tingle Skrivet 22 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2008 Om du uppdaterar med andra spel än PAL så kan du få; Dubbla kanaler. (Jag har dubbla nyhets- och väderkanaler) Du kan även bricka eller Semi-bricka ditt wii. Dessa är relativt lätta att undvika, bara att använda WiiBrickBlocker och Regionsfrii. Dock funkar det inte på alla spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XXL Skrivet 23 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2008 nej, det är inte stor risk att wii:et låser sig. <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Duali Skrivet 23 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2008 Det kan hända men inte stor risk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 23 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2008 Hej! Jag har funderat på att chippa mitt wii, jag har hört att wii:et kan låsa sig. Är detta sant!? och om det är det, hur stor chans ungefär tror ni att det är att det låser sig? Använd dig av en säker och välrekomenderad chippare för att göra risken minimal att det låser sig :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gurragu Skrivet 23 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2008 (redigerat) Lärde mig idag att wii:t låser sig om man uppdaterar wii:t från ett amrekanskt eller japanskt spel, man ska uppdatera det från internet elr nåt, annars så vet jag inte Redigerat 23 Juni 2008 av gurragu Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CrazyBarrie Skrivet 8 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2008 Hej! Jag har funderat på att chippa mitt wii, jag har hört att wii:et kan låsa sig. Är detta sant!? och om det är det, hur stor chans ungefär tror ni att det är att det låser sig? Använd dig av en säker och välrekomenderad chippare för att göra risken minimal att det låser sig :) min farsa ska göra det isåfall :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Killingspree Skrivet 9 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2008 har i inte låst sig hitills har typ 28-30 spel(brännda) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaman67 Skrivet 30 November 2008 Rapport Dela Skrivet 30 November 2008 Jag tror inte det händer så fort du har chippat wiiet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.