Trips Skrivet 3 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2008 Jo: De skrev att man kan spränga sönder träd i Halo 2. Att både red faction och red faction 2 var från 1998. Att ps3 väger 5 hg och att Xbox 360 väger 2,5 hg. Ofta skriver de helt j*vla osammanhängande, och jag har bara 4 tidningar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 3 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2008 Jo: De skrev att man kan spränga sönder träd i Halo 2. Att både red faction och red faction 2 var från 1998. Att ps3 väger 5 hg och att Xbox 360 väger 2,5 hg. Ofta skriver de helt j*vla osammanhängande, och jag har bara 4 tidningar... Man kan köra ner småträd i halo 2. Och ofta de skrev att ett 360 väger 2,5 hg. Lol ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trips Skrivet 3 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2008 Jag sa inte köra ner, jag sa spränga. Och ja de skrev att ett xbox 360 väger 2,5 hg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maaakus Skrivet 3 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2008 Jag sa inte köra ner, jag sa spränga. Och ja de skrev att ett xbox 360 väger 2,5 hg. Asså, skärp er! Felstavningar och småfel uppkommer ju i alla tidningar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 3 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2008 Jag sa inte köra ner, jag sa spränga. Och ja de skrev att ett xbox 360 väger 2,5 hg. Asså, skärp er! Felstavningar och småfel uppkommer ju i alla tidningar. Ja eller hur, Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trips Skrivet 4 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2008 Jag sa inte köra ner, jag sa spränga. Och ja de skrev att ett xbox 360 väger 2,5 hg. Asså, skärp er! Felstavningar och småfel uppkommer ju i alla tidningar. Det uppkommer väldigt ofta i Gamereactor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Plankan Skrivet 4 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2008 Gamereactor Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raffed Skrivet 4 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2008 GameReactor, och om det skulle vara slut på EB Games så köper jag en PcGamer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apex Skrivet 5 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2008 Väldigt sällan jag ser att GR ger ut fel information och det går faktiskt att spränga sönder träden som man kan köra ner :P. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 5 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2008 När kommer månadens GameReacor ut ? Trips: Det skulle vara kul och leta igenom alla Levels och Pc Gamers nummer för att så hur många misstag de har gjort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SmeK Skrivet 6 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2008 Level e gott Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trips Skrivet 7 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2008 När kommer månadens GameReacor ut ? Trips: Det skulle vara kul och leta igenom alla Levels och Pc Gamers nummer för att så hur många misstag de har gjort. Jepp, för då skulle man se hur mkt bättre dem är. =D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.