Sommarbarn Skrivet 22 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2008 Tjenixen ! Någon som går på gymnastik här ? Jag gör. Det är jättekuligt ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NintendoGuy Skrivet 23 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2008 Nej det gör jag inte :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 23 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2008 nope, har aldrig gjort det och kommer nog aldrig att göra det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 23 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2008 Vig som ett kylskåp, så nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 23 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2008 Nej, men jag skulle nog vara ganska bra på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 23 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2008 Nej! Skulle jag försöka mig på nått sånt så skulle hela kroppen rasa ihop :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Torayami Skrivet 23 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2008 Gick och har tänkt börja igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XXL Skrivet 24 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2008 nej jag går inte i gymnastik Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kazekami Skrivet 30 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2008 Nej, men jag skulle nog vara ganska bra på det.jag med Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.