lille jan Skrivet 24 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2004 :( har fått ärva min brosas super nintendo för han har flyttat utomlands... älskar d över allt...... har ett stort problem bara. Jag har spelat o spelat o spelat men har kört fast i "forest of ilution" el vad d nu heter. Har fått fram en massa banor o kommit till en hemlig stjärn bana osv.... men kommer inte vidare ut ur skogen.... o problemet e att jag e bara 11 år så ingen av mina kompisar el så vet något om hur man ska göra..... snälla hjälp mig någon..... om ni vet hur ni kan hjälpa mig så maila gärna på : [email protected] Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst NettanSthlm Skrivet 24 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2004 Hej du! Alla spökborgar har två utgångar. Så du måste hitta en till utgång i spökhuset! Lycka till! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 24 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2004 strax innan mål på sista banan så är det ett rör du ska ner i där finner du en nyckel som du kan ha nytta av ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trasheye Skrivet 24 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2004 det är bara att söka=) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Magdis Skrivet 26 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2004 hur har det gått lille jan? Har du hittat vägen än? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 5 April 2004 Rapport Dela Skrivet 5 April 2004 Jag fastnade också där ett tag men sen spelade jag alla banor igen och klarade spökslottet den andra vägen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 15 April 2004 Rapport Dela Skrivet 15 April 2004 Om du spelar vattenbanan så finns det en hemlig väg som gör att du får en sån där knapp så att några osynliga plattor blir blåa! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SuS1321 Skrivet 30 April 2004 Rapport Dela Skrivet 30 April 2004 mmm men bara ni har lyckats få tag på en isbana som ger uppåt 20 extra liv per gång man kör så är det lugnt om man får problem med nån boss Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 4 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2004 Du SuS1321! Var är den isbanan? Jag är också bara 11 år och har varvat spelet flera gånger men jag har ändå bara lyckats att få 85 % tror jag! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SuS1321 Skrivet 4 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2004 det är på 3:dje banan man ska ta den andra vägen då kommer man ut i vattnet sen ska man ta den andra vägen igen för att komma till ett spökslott sen klara den så kommer man till ett rör som man ska ner i så ser man bowsers slott och du är i hörnet av bilden det finns bara 1 bana där kör den några gånger Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg