MysticGohan Skrivet 15 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2008 Warhammer SUGERvarför då? finns det till nintendo DS ens? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 17 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2008 Myst Dissa aldrig Myst-spelen, för då kommer du inte dö en trevlig död, det ska minsann Myst-fanatikerna se till! Det är väl något jäfla licensspel, eller nåt sånt där minispelsspel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SweetDarkness Skrivet 17 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2008 Nintendogs är typ sämst ju D: Fast egentligen är det min syrras spel fast jag fick spela och tyckte det var skit [: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jos Skrivet 18 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2008 Nintendogs blä. Jag sålde mitt. :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fredu Skrivet 19 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2008 Zelda Phantom Hourglass sux Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaman67 Skrivet 23 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2008 (redigerat) Spyro: The Eternal Night Skit bara, jag kan ej klara spelet och styrningen är ju klumpig. Redigerat 27 November 2008 av Pikachu456 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
majskolv Skrivet 26 November 2008 Rapport Dela Skrivet 26 November 2008 ben 10 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst IngweCalanor Skrivet 26 November 2008 Rapport Dela Skrivet 26 November 2008 lol finn massa skit spel men har ej spelat alla. kan räkna upp några bratz imagine serierna need fro speed tombraider underworld my baby my horse and me petz serierna kan fortsätta i åratal har en lista på över 3000 ds spel (det er samma spel fast olika språk på samma) mer än hälftern av den listan är bara skit spel :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CRAAZY Skrivet 4 December 2008 Rapport Dela Skrivet 4 December 2008 Zoo Tycoon Ds (2:an), Jag trodde att det skulle vara som på datorn!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nacke3000 Skrivet 6 December 2008 Rapport Dela Skrivet 6 December 2008 Helt klart nintendo dogs Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 12 December 2008 Rapport Dela Skrivet 12 December 2008 Heros of mana måste vara det sämsta spelet som jag äger till DS, är riktigt besviken på att Square Enix kan göra ett sådant tråkigt och enformigt spel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Toblerone Skrivet 23 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2009 nintendo dogs :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg