admin Skrivet 23 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2008 Sommarens första större förändring är här och det är att Lekhörnan läggs ner. Ifall någon är intresserad så kommer jag att föra över alla trådar från Lekhörnan till ett gruppforum som någon har. Har du ett gruppforum (och är supermoderator/ledare) och vill ha trådarna så skriv. Först till kvarn gäller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Deni3ru Skrivet 23 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2008 Sommarens första större förändring är här och det är att Lekhörnan läggs ner. Ifall någon är intresserad så kommer jag att föra över alla trådar från Lekhörnan till ett gruppforum som någon har. Har du ett gruppforum (och är supermoderator/ledare) och vill ha trådarna så skriv. Först till kvarn gäller.Min nyskapade grupp tack, http://www.fuska.se/grupper/start.php?id=417 Vill alltså att du ska föra över alla trådar. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 23 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2008 Nu är alla trådar överflyttade till din grupp, Spamhörnan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 23 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2008 KAn man ge ut varningar i den gruppen? Om det finns nån som bryter mot fuskas vanliga regler? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Deni3ru Skrivet 23 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2008 Nu är alla trådar överflyttade till din grupp, Spamhörnan. Man tackar. KAn man ge ut varningar i den gruppen? Om det finns nån som bryter mot fuskas vanliga regler?Nepp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 23 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2008 KAn man ge ut varningar i den gruppen? Om det finns nån som bryter mot fuskas vanliga regler?Nej eftersom att det är ett gruppforum. I ett gruppforum som gäller inte fuska.se's regler, utan det är Gruppforumets ledare som bestämmer där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 23 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2008 KAn man ge ut varningar i den gruppen? Om det finns nån som bryter mot fuskas vanliga regler?Nej eftersom att det är ett gruppforum. I ett gruppforum som gäller inte fuska.se's regler, utan det är Gruppforumets ledare som bestämmer där. Så då kan jag gå med i alla gf och flooda sönder ställena? :o Utan att nån kan göra nåt åt det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 23 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2008 Om regelbrotten inte är allt för allvarliga kan vi inte dela ut varningar. I annat fall får ägaren av gruppen sparka ut denne i fråga ut ur gruppen. Jag har vart med om ett par varningsutdelningar i gruppforum genom tiderna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 23 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2008 Så nu har Deni3rus grupp alla trådar ifrån lekhörnan ?, förövrigt så hadde lekhörnan mest spammtrådar. Men betygsätt avatar och se hur känd du är trådarna var bra. PS: kommer du ersätta lekhörnan med något annat nytt forum Admin? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 23 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2008 Okej, bra att veta. 009400@ Nej, skulle inte tro det. Det håller inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 24 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2008 KAn man ge ut varningar i den gruppen? Om det finns nån som bryter mot fuskas vanliga regler? Nej eftersom att det är ett gruppforum. I ett gruppforum som gäller inte fuska.se's regler, utan det är Gruppforumets ledare som bestämmer där. Så då kan jag gå med i alla gf och flooda sönder ställena? :o Utan att nån kan göra nåt åt det? Att du ens tänker tanken är pinsamt. admin: Bästa förändringen på länge. Ska vi gå mot ett seriösare forum? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 24 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2008 KAn man ge ut varningar i den gruppen? Om det finns nån som bryter mot fuskas vanliga regler? Nej eftersom att det är ett gruppforum. I ett gruppforum som gäller inte fuska.se's regler, utan det är Gruppforumets ledare som bestämmer där. Så då kan jag gå med i alla gf och flooda sönder ställena? :o Utan att nån kan göra nåt åt det? Att du ens tänker tanken är pinsamt. Nej då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.