Gäst Yantra Skrivet 24 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2004 I och för sig så är ju HALO väldigt roligt ..............................SÅ x-box ligger väl före fast det är bara för att det är nyare Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 24 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2004 ja så e det nog, fast sen har man ju olika tycken och smak... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dannie Skrivet 24 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2004 Smutskastning på konsoler leder till nada. Bara massa onödigt spam. Låst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xboxplayer Skrivet 25 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2004 Smutskastning på konsoler leder till nada. Bara massa onödigt spam. Låst. varför låste du inte tråden?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 25 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2004 lås tråden då! du sa ju att du skulle göra det?? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jontes94 Skrivet 26 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2004 Jag undrar hur jag låser sidan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 26 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2004 du kan itte göra det (fast om du köper en "stäng/öppna min egen tråd"-grej i fuska.se affären) det e bara moderatorerna som kan göra det! om du itte köper den grejen som stod inom parantes förstås! :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jontes94 Skrivet 26 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2004 Jag undrar hur jag låser sidan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 26 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2004 du kan itte göra det!!! bara moderatorerna kan!! det sa jag ju!! fast om du köper en "stäng/öppna min egen tråd"-grej i fuska.se affären så kan du stänga den! eller så kan du skicka ett PM till nån moderator och be dem stänga din tråd! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dannie Skrivet 26 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2004 Hmm jag misstänker att jag tryckte på fel knapp där. :o *Låst* Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 26 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2004 då måste du ha tryckt fel igen! den e fortfarande itte låst! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 26 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2004 Hmm jag misstänker att jag tryckte på fel knapp där. :o *Låst* Lås tråden. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg