elin1101 Skrivet 23 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2008 Jag ska göra en blipville fansite och udnrar nu vad ni blipvillebor skulle vilja se på den? *seriöst Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 23 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2008 Jag spelar blipville men bryr mig inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XXL Skrivet 23 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2008 Jag spelar blipville men bryr mig inte.samma här Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 27 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2008 Körde blip.se/blipville i 7 års åldern. Tillslut tröttnade jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 27 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2008 Jag spelade det tills det blev för mycket , staden blev jättestor så man gick vilse .. Inge kul :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mangekyoucake Skrivet 29 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2008 Ser det inte som ett "spel" mer ett live community med avatarer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 30 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2008 Jag spelar lite då och då, har runt 4000 på en gubbe och 1800 på en annan :D. Men men skulle vara kul med alla kläder och typ Kontor och jobb osv :P. Lycka till! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Got2Be Skrivet 30 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2008 Jag spelar blipville men bryr mig inte. Jag håller med XXL. Jag spelar Blipville med bryr mig inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 1 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2008 har slutat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
elin1101 Skrivet 1 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2008 vad heter ni på bv ni som spealr det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 1 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2008 Jag nämner inte det, men fråga på PM! :D Har dig på kompislistan ser jag, du heter ju samma sak på bv som på fuska :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
izzez Skrivet 20 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2008 Jag skulle vilja att den gjorde så man får gratis Blipville mynt :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.