knadi Skrivet 24 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2008 vad tycker ni? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 24 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2008 Css = Counter Strike ? Är emot Cs, ta Shadow Run. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 24 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2008 Är emot Cs, ta Shadow Run. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 24 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2008 Shadowrun e skitball live! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 24 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2008 Har blivit lite intresserad för Shadowrun nu när jag testat demot. Vet någon vad det kostar nytt/beggat på EbGames? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knadi Skrivet 24 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2008 Har blivit lite intresserad för Shadowrun nu när jag testat demot. Vet någon vad det kostar nytt/beggat på EbGames? nytt kostade 229 beg 199 i gallerian vid kulturhuset köpte shadow run det är ass kul men blev så j**la arg för nu blinkar min xbox rött alsså 2 st..... <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 24 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2008 är inte css Counter strike Source ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knadi Skrivet 25 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2008 är inte css Counter strike Source ? aa det e det men css är rätt så kul med men min xbox blinkar rött nu så ... JAG ÄR SKIT ARG!!!!!! p.s det är 2 lampor som blinkar rött... <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 25 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2008 Då är det bara att alla sladdar inte sitter i som de ska eller nåt sånt. Det är inte RROD. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 25 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2008 är inte css Counter strike Source ? aa det e det men css är rätt så kul med men min xbox blinkar rött nu så ... JAG ÄR SKIT ARG!!!!!! p.s det är 2 lampor som blinkar rött... <_< Nej, jag vet. När två lampor blinkar rött betyder det att sladdarna inte sitter i ordentligt. Den står i Xbox 360 handboken. Kolla sladdarna annars är det glapp i dem. Men css finns väl inte till Xbox 360 ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 25 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2008 är inte css Counter strike Source ? aa det e det men css är rätt så kul med men min xbox blinkar rött nu så ... JAG ÄR SKIT ARG!!!!!! p.s det är 2 lampor som blinkar rött... <_< Nej, jag vet. När två lampor blinkar rött betyder det att sladdarna inte sitter i ordentligt. Den står i Xbox 360 handboken. Kolla sladdarna annars är det glapp i dem. Men css finns väl inte till Xbox 360 ? Han kanske menade CS:S till dator eller Shadowrun till Xbox360. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 25 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2008 Jo det menade han nog, Men han borde skriva det. Och nu när jag vet vilka spel det handlar om så säger jag lätt Css. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.