steemox Skrivet 24 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2008 tja, har kollat på ett MSI GeForce 9600GT - kostar 1400 kr, min prisklass. :P Jag har försökt hitta recensioner om den men hittar inga, jag är intresserad på att få veta hur bra prestanda man lirar crysis med den, och villken fps man har då såklart, och om den låter mycket? <_< och om man kan maxa CoD4 med det och villken FPS? Uppskattar om ni kan svara så mycket ni kan :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 24 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2008 tja, har kollat på ett MSI GeForce 9600GT - kostar 1400 kr, min prisklass. :P Jag har försökt hitta recensioner om den men hittar inga, jag är intresserad på att få veta hur bra prestanda man lirar crysis med den, och villken fps man har då såklart, och om den låter mycket? <_< och om man kan maxa CoD4 med det och villken FPS? Uppskattar om ni kan svara så mycket ni kan :lol: Köp ett 8800 istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 24 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2008 (redigerat) Det är ett bra alternativ om du vill ha fin prestanda för en billig peng. 9600GT maxar med enkelhet Call of Duty 4: Modern Warfare om du inte har högre upplösning än 1680 x 1050. Alternativet är ju 8800GT som har bättre prestanda men som också är lite dyrare. Redigerat 24 Juni 2008 av Aircondition Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.