ajar Skrivet 24 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2008 Har haft min titel "Headbangare" ett tag nu men har tröttnat på den. Finns det någon möjlighet att ta bort sin titel och istället få sin rank tillbaka? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 24 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2008 PM:a admin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 24 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2008 Ja skicka Pm till admin eller skaffa fuska vip och ändra själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 24 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2008 Så man kan ändra sin titel om man är FuskaVIP? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 24 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2008 nej dat kan man inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 24 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2008 Så man kan ändra sin titel om man är FuskaVIP? jag har höst flera som har sakt att man kan det, Men om du vill vara på den säkra sidan så Pm:a Admin. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 24 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2008 (redigerat) [EDIT] Galet tänkt. Redigerat 24 Juni 2008 av PussyCat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 24 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2008 Så man kan ändra sin titel om man är FuskaVIP? jag har höst flera som har sakt att man kan det, Men om du vill vara på den säkra sidan så Pm:a Admin. :) jag var fuskavip förra veckan, det kan man inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst InTech Skrivet 25 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2008 ja, men har du en egen rank - Nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 29 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2008 Fråga om du kan byta rank istället? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 29 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2008 Fråga om du kan byta rank istället? Jag menar inte att jag ska ta bort titeln så att det inte ska stå något där. Min nuvarande rank är #9 och jag vill att den ska stå där istället för "Headbangare"... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 29 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2008 Menade självklart ända titeln, till något nytt, för du har ju trots allt betalat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.