Gurragu Skrivet 25 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2008 Okej, får inte ladda ner på denna dator men i USA så laddar jag hem skiten :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tingle Skrivet 25 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2008 Det är så mycket lättare att åka fast i USA, samt att om man åker fast blir straffet så mycket hårdare än här i Sverige. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gurragu Skrivet 25 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2008 Ops, men jag får inte ladda ner här i sverige... hoppas på turen att ajg inte åker fast, o om jag gör det så slutar jag givetvis Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 29 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2008 (redigerat) Ingen har åkt fast för torrents i Sverige.. Helt ofarligt, inget att vara rädd för. Och nej, Wii skivor använder inte DVD eller iso filer, dom använder sitt eget format så du kan inte bara stoppa in i datorn och tro att allt kommer fram då. Du måste ladda ner det, men om du ska ladda ner det, så ta PAL versionen, då slipper du brickblocka. Nej, det finns inget sätt att förvandla en Wii skiva till en DVD skiva, kolla på gbatemp.net , http://www.wiihacks.com/ , wiiforumet.se . OCH JA! Du ska brick-blocka alla NTSC spel om du laddar ner något sånt! Redigerat 29 Juni 2008 av Median Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.