felixan Skrivet 8 September 2008 Rapport Dela Skrivet 8 September 2008 har ps3 vunnit nu? :iluvff: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 9 September 2008 Rapport Dela Skrivet 9 September 2008 Man får hoppas det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 9 September 2008 Rapport Dela Skrivet 9 September 2008 Man får hoppas det.Varför det? Spelar det någon roll om just konsolen du äger eller använder mest är "bäst"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 9 September 2008 Rapport Dela Skrivet 9 September 2008 Tänkte mest på att det skulle vara kul om man skulle köra någon online match på något spel med många från fuska.se. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kratos Skrivet 10 September 2008 Rapport Dela Skrivet 10 September 2008 (redigerat) Alltså, enligt mej så har 360 bättre spelutbud med spel som Mass Effect, Gears of War 1 & 2, Halo, kommande Fable II och Bioshock (som ska komma till PS3 senare i år) , och har enligt mej skönare handkontroller (inte SÅ mkt skönare, men ändå) . Att även 360 får exklusivt DC till t.ex GTA IV är ju såklart ett plus. Såklart har även PS3 bra spel, som Uncharted, Ratchet & Clank : TOD och kommande Little Big Planet och Killzone 2 (som ser sjukt köttigt ut) . Det är inget fel på PS3 handkontroller, men för folk som lider av handsvett kan trigger-knapparna vara lite störiga eftersom dom är konvexa. Sen har ju PS3 betydligt bättre prestanda än 360, vilket syns bäst när man spelar på större skärm eller duk, och har bl.a trådlösa instrument till Rock Band, något som 360-versionen saknar. Jag tror faktiskt inte det spelar alltför stor roll vilken konsol man väljer, PS3 är en multimediamaskin som kommer hålla många år framåt och 360 en fullfjädrad spelkonsol. Så välj själv istället för att lyssna på en massa fanboys. :) Redigerat 10 September 2008 av Kratos Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hoglund7 Skrivet 13 September 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 13 September 2008 min pappa köpte playstation 3 80gb jag kan köpa det för 2500:- ska nog göra det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 13 September 2008 Rapport Dela Skrivet 13 September 2008 Va? Menar du att du ska köpa spelet av din pappa??!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst OneDream Skrivet 13 September 2008 Rapport Dela Skrivet 13 September 2008 Menar han Marvel Ultimate Alliance? Det har jag på PS2. ja? ratchet and clank finns på ps2, metal gear solid finns på ps2 o ps1.. Men då är det ju inte exlusivt... Om det finns till dator. (Vilket det gör) på tal om det.. så finns tex halo till xbox också, alltså är det inte eklusivt heller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 13 September 2008 Rapport Dela Skrivet 13 September 2008 Menar han Marvel Ultimate Alliance? Det har jag på PS2. ja? ratchet and clank finns på ps2, metal gear solid finns på ps2 o ps1.. Men då är det ju inte exlusivt... Om det finns till dator. (Vilket det gör) på tal om det.. så finns tex halo till xbox också, alltså är det inte eklusivt heller? Jo eftersom det är samma märke men det är inte Dator och PS. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Niice Skrivet 17 September 2008 Rapport Dela Skrivet 17 September 2008 Ps3 ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CheatingB33 Skrivet 21 September 2008 Rapport Dela Skrivet 21 September 2008 PS3 helt klart Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
anonym0 Skrivet 21 September 2008 Rapport Dela Skrivet 21 September 2008 min pappa köpte playstation 3 80gb jag kan köpa det för 2500:- ska nog göra det. nödvändigt asså vf att pappan köper ett såel för typ 4000 och sem dälja vidare för 2500. att sälja till sitt barn ä lite onödigt tycker ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.