knark Skrivet 25 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2008 Jag fick fullt, inte ett fel :o :gitarr: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Khazar Skrivet 25 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2008 öhm...du är 12? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Azzeus Skrivet 25 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2008 öhm...du är 12? öhm... har du glömt bort Nationella proven från femman lr? :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 25 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2008 öhm...du är 12? öhm... har du glömt bort Nationella proven från femman lr? :P inte jag, om jag minns rätt så hade jag ganska bra resultat. har inte haft mitt andra än Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 26 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2008 öhm...du är 12? öhm... har du glömt bort Nationella proven från femman lr? :P Ja, eller ne, från 8:an , höhöhö.Nej men jag har klarat Nationella prov utan nått fel! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 26 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2008 I 5:an fick jag MvG i alla ämnen. D.v.s Svenska, Matte och Engelska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 26 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2008 Ja, det fick jag med! Men dom snubbarna tror mig inte! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 26 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2008 I 5:an fick jag MvG i alla ämnen. D.v.s Svenska, Matte och Engelska. Man fick en siffra, inte G, VG osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chainsawkitten Skrivet 26 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2008 Ja, det fick jag med! Men dom snubbarna tror mig inte!Vi kunde inte få MVG då. Antingen G eller IG. I 9:an gick det rätt så bra utom i svenskan. Pallade inte följa uppgiften på skriftliga. (De har övat på att få det så tråkigt som möjligt.) =P Lite tråkigt då jag fick MVG på de båda andra delarna (och dessutom var det alla rätt på ena). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 27 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2008 I nian så fick jag; Engelska VG,MVG,MVG. Matte MVG, VG G. Svenska MVG VG VG. Kommer inte ihåg vad jag fick i femman :P Men var typ en siffra eller nått sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 27 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2008 I 5:an fick jag MvG i alla ämnen. D.v.s Svenska, Matte och Engelska. Man fick en siffra, inte G, VG osv. Enligt våran lärare fick vi G, VG, MvG. Vet inte hur det var på din skola. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Logfan Skrivet 30 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2008 Det gick rätt så bra för mig, men jag behövde träna lite mer på mitt engelska uttal. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.