mariowii Skrivet 29 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2008 aja ja tog han xD...meh ja e inne online med en vän här hemma hos mg...så kom nu någon här som har mig på listan o joina mitt RUM!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ColdIce Skrivet 29 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2008 varför addar ingen mig för :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vendetta Skrivet 29 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2008 (redigerat) varför addar ingen mig för :(jag kan adda dig nu! :D ALLA GÅR IN NU OCH KÖR! Redigerat 29 Juni 2008 av CrossFall Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SephNGamer Skrivet 29 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2008 Min FC: 1032-2706-9285 ADDA MIG PLZ! :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SmashDragon Skrivet 29 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2008 Här kommer koden som jag lovade. ;) 3437-4498-0624 Namn: RIYU! Jag addar er imorgon.. Nu åter till fotbollen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vendetta Skrivet 29 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2008 Anya var VÄLDIGT feg. bara projektiler med zelda och pit.. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mariowii Skrivet 29 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2008 (redigerat) okej då -.- inga mer såna där magier LET attack =P !!!! komigen en match till =P? du gör ett rum o.o bättre denna omgång =D? Redigerat 29 Juni 2008 av mariowii Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vendetta Skrivet 29 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2008 okej då -.- inga mer såna där magier LET attack =P !!!! komigen en match till =P? du gör ett rum o.o bättre denna omgång =D? sen k? :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Azzeus Skrivet 29 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2008 ahaha, det är jag, ville du sluta bara för att det blev 666 lr^^? Det kanske inte var lika kul för mig att möta dig då, du stod ju mest långt bort och sköt projektiler hela tiden och av nån konstig anledning kom alltid det alltid bra items framför dig plus att du fick Latios o Latias hela tiden men aja det här är ändå mitt första SSB spel, har kört melee men då tröck jag bara lite här o där :P Ne jag sluta för jag tyckte det blev lång tåkigt! :Psparade dessutom när det blev 666. :P vaddå skjöt bara projektiler? Du sköt ju jordnötter hela tiden! XD ska vi köra nån mer gång? :P va du ljuger!! :o jag sköt jordnötter men inte förrens efter ett par matcher då jag körde samma taktik som dig, ville få dig att fatta att det inte är kul att slåss om man bara står långt borta hela tiden och skjuter saker. aja, ser fram emot en match igen, tror nog jag slår dig fast måste öva lite på taktiken först Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
27Caramele Skrivet 30 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2008 vem är sixen? och anya och den andra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mariowii Skrivet 30 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2008 Sixen = Crossfall Anya= jag xD Orre= Orre bäst......Azzeus= Valle Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Duali Skrivet 30 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2008 Och jag är Duali. Har inte kört wifi med någon än. Nån som vill köra ikväll typ kl 20.00? Jag har slut på batterier och har inga hemma så måste köpa det först. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.