Tobb3 Skrivet 26 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2008 Hur tar man sönder burarna som gubbarna e fast i?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 26 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2008 Hur tar man sönder burarna som gubbarna e fast i?? Du måste gå till stället och använda den saken som du gör det med där borta. <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tobb3 Skrivet 26 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2008 Hur tar man sönder burarna som gubbarna e fast i?? Du måste gå till stället och använda den saken som du gör det med där borta. <_< Men liksom jag har demot på det och använder man nåt eller vilken knapp trycker man på?? Och sen e det ju warcraft 3!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apex Skrivet 26 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2008 Jag har för mig att man attackerade dom oO Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blitzcat Skrivet 28 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2008 Hur tar man sönder burarna som gubbarna e fast i?? Alltså, när rubriken är "Hjälp" och inlägget är "Hur tar man sönder burarna som gubbarna e fast i??" så kan det betyda i stort sett vilken j*vla bur som helst som kan öppnar på vilket j*vla sätt som helst. Skriv mer detaljerat (när, var och hur) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 29 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2008 Han menar nog burnarna i Warcraft 3 Rain of Chaos då man ska "befria" gubbar ur burar genom att döda vakterna sen slå på burarna. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg