Gäst Deni3ru Skrivet 26 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2008 Ja, admin vart är dem? Här har min kompis Zwailon skickat 40.000 fuskamynt till mig, men kom de fram? Så f*n heller. GE MIG DEM! :angry: Sedan undrar jag hur Zwailon plötsligt blev så generös :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 26 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2008 Ja, admin vart är dem? Här har min kompis Zwailon skickat 40.000 fuskamynt till mig, men kom de fram? Så f*n heller. GE MIG DEM! :angry: Sedan undrar jag hur Zwailon plötsligt blev så generös :rolleyes: Ofta Zwailon skickade 40.000 fm till dig utan annledning ?! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 26 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2008 Du loggade in på hans konto och skickade fuskamynten till dig själv skulle jag tro. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 26 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2008 Du loggade in på hans konto och skickade fuskamynten till dig själv skulle jag tro. Men hur kunde Admin stoppa överföringen då ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Deni3ru Skrivet 26 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2008 Varför? För att han är min kompis ofc :D Här har ni bevis på min och Zwailons kamratskap: Du loggade in på hans konto och skickade fuskamynten till dig själv skulle jag tro. Nej, varför skulle jag göra något sådant fult? Kolla IP loggarna. Jädra kapitalistadmin ska ta våra kamratliga mynt ifrån oss! Du loggade in på hans konto och skickade fuskamynten till dig själv skulle jag tro. Men hur kunde Admin stoppa överföringen då ? Han är admin och missbrukar sina krafter. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst InTech Skrivet 26 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2008 det behöver inte vara denieru som skickat över dessa, utan någon annan, Alltså. Inte zwailon. Men du ska aldrig fuska till dig fm :(:((:( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HUHEUEHEUEHUH Skrivet 26 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2008 Admin tar bort den summan FM som skickats till en dator med samma IP. Eller så har du bara photoshopat bilden på jakt efter lite FM. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 26 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2008 http://www.fuska.se/forum/Revolution_Foers...r_-t107628.html -.-" Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HUHEUEHEUEHUH Skrivet 26 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2008 Coolt..Varför logga in på hans när man kunde tagit Raptoc's fuskamynt..Och inte konstigt att admin stoppade det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Deni3ru Skrivet 26 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2008 Admin tar bort den summan FM som skickats till en dator med samma IP. Eller så har du bara photoshopat bilden på jakt efter lite FM. Hahahaha, admin kan kolla alla PM som skickas, de lagras i ett arkiv. Han får gärna kolla att PM:et stämmer och att IP:na är olika. http://www.fuska.se/forum/Revolution_Foers...r_-t107628.html -.-"Det där vet jag ingeting om. SEN UNDRAR JAG VARFÖR GRAPEFRUKT BLEV BANNAD, BARA FÖR ATT HON FICK 90.000FM?! HON BRÖT INTE MOT NÅN REGEL ERA KORRUPTA MAKTGALNA ********! obs: det om grapefrukt har jag bara hört, kan inte verifiera att det är sant Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 26 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2008 http://www.fuska.se/forum/Revolution_Foers...r_-t107628.html -.-"Det där vet jag ingeting om. SEN UNDRAR JAG VARFÖR GRAPEFRUKT BLEV BANNAD, BARA FÖR ATT HON FICK 90.000FM?! HON BRÖT INTE MOT NÅN REGEL ERA KORRUPTA MAKTGALNA ********! obs: det om grapefrukt har jag bara hört, kan inte verifiera att det är sant Ge upp, vi vet att det inte va den riktiga Zwailon som skickade fuskamynten.Så om jag har fatta det rätt, jag får, om jag kan, gå in på fuska via en proxy, logga in som admin, lägga ut alla lösenorden med tillhörande konton för att sedan ta bort databasen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Deni3ru Skrivet 26 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2008 http://www.fuska.se/forum/Revolution_Foers...r_-t107628.html -.-" Det där vet jag ingeting om. SEN UNDRAR JAG VARFÖR GRAPEFRUKT BLEV BANNAD, BARA FÖR ATT HON FICK 90.000FM?! HON BRÖT INTE MOT NÅN REGEL ERA KORRUPTA MAKTGALNA ********! obs: det om grapefrukt har jag bara hört, kan inte verifiera att det är sant Ge upp, vi vet att det inte va den riktiga Zwailon som skickade fuskamynten. Hur vet ni det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg