Gurragu Skrivet 26 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2008 Ja, som rubriken har du någon nalle från när du var liten eller som du har nu och isåfall vad heter den? Min heter Bosse med inspiration från Bosse Rapne i Äntligen Hemma Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sommarbarn Skrivet 26 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2008 Jag har en hund, som heter Viktor. Men han är borta jst nu.... SAAAAKNAR HONOM ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 26 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2008 Jag har en liten blå pokemon nalle, som jag fick när jag var 4, han heter pricken ! :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Torayami Skrivet 26 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2008 Fredriksson heter min nalle Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Khazar Skrivet 26 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2008 Jag har en hund, som heter Viktor. Men han är borta jst nu.... SAAAAKNAR HONOM ! hämta honom då? hur kan du sakna ett gossedjur? jag har inga nallar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 27 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2008 Jag har en jag fick när jag föddes. Den heter (Konstigt nog) Noss Noss. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 27 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2008 Jag hade en närjag var liten, men sen var det någon som nallade den :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gurragu Skrivet 27 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2008 Det lät kul,"Jag hade en Nalle men någon nallade honom" xD Jag tror att SOmmarbarn har tappat bort den Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 27 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2008 Jag hade en närjag var liten, men sen var det någon som nallade den :(Ahaahahahahahaahaha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 27 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2008 Jag hade en närjag var liten, men sen var det någon som nallade den :( Haha, Nallade den samma uttryck som i Kalle anka ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
smiledude Skrivet 27 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2008 jag hade en vid namnet: skrot lar <----lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jote Skrivet 27 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2008 (redigerat) När jag var liten hade jag en som hette Bingo. Fast det var ingen nalle det var typ nåt bingo gossedjur som jag fick när jag var liten. ;: Redigerat 27 Juni 2008 av ArsenalGeek Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.