Noname1121 Skrivet 26 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2008 Hejsan, nu är det så att jag ska köra på 2 st skärmar till min dator. En 24" TFT skärm, och en 15" skärm. Men eftersom att jag inte kan nånting om sånt så behöver jag hjälp :( har laddat up några bilder om min dator ex http://img66.imageshack.us/img66/6361/moderkortak5.png http://img84.imageshack.us/img84/8999/sammanfattningxb0.png http://img66.imageshack.us/img66/2950/grafikortxr3.png Extremt tacksam för svar, och säg till om ni behöver mer information :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ADRIAN_93 Skrivet 26 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2008 kmr det inte att se fult ut med en liten skärm och en stor då! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Noname1121 Skrivet 26 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2008 (redigerat) Nejdå men kan jag köra på 2 skärmar? isåfall hur? Redigerat 26 Juni 2008 av Noname1121 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ADRIAN_93 Skrivet 26 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2008 (redigerat) nej precis måste inte skärmarna ha typ stöd för två! Redigerat 26 Juni 2008 av ADRIAN_93 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr.profs Skrivet 26 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2008 Har ditt grafikkort uttag för två skärmar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 26 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2008 Ja, du kan köra två skärmar. Men bara om du har två uttag på ditt grafikkort. Du börjar ju helt enkelt med att koppla in båda skärmarna. Sen högerklickar du på skrivbordet och väljer egenskaper. Gå in under Inställningar. Välj Bildskärm 2. Nu kryssar du "Utöka Windows-skrivbordet till denna bildskärm". För Vista gäller samma sak. Men jag tror du måste gå in i kontrollpanelen istället för att högerklicka på skrivbordet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Noname1121 Skrivet 26 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2008 okey, tack TheDarkElf :) lirar på 2 skärmar nu =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 26 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2008 OK, nice. Visst är det sjönt med två skärmar!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fimpen Skrivet 29 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2008 Man kan även ha fler skärmar om man skaffar en grej man sätter in (Minns inte vad det var) i uttaget för skärm så får det plats fler skärmar. Dock behövs ett extra program som gör det möjligt. :D Sorry offtopic men jag var bara tvungen att säga det. :P Man kan även ha fler skärmar om man skaffar en grej man sätter in (Minns inte vad det var) i uttaget för skärm så får det plats fler skärmar. Dock behövs ett extra program som gör det möjligt. :D Sorry offtopic men jag var bara tvungen att säga det. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.