Gäst ADRIAN_93 Skrivet 26 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2008 Okej mitt problem ligger i säg inte direkt i firefox det ligger i min hotmail varenda gång jag öppnar upp msn och går in för att kolla mejlen så poppar ju internet explorer upp istället för firefox hur ändrar man på det! Ska man avinstallera internet explorer eller bara ta firefox till sin standard webbläsare eller vad?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 26 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2008 Du ska nog bara behöva ändra FF till standardwebbläsare! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 26 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2008 Jag skulle tro att det är msn som är programerat så. För om ingen annan kan öppna eposten med FF via msn så är det msn som felet ligger i. Jag har FF som standardwebbläsare, men eposten öppnas ändå i IE. Så jag måste öppna webbläsaren och sen öppna eposten om jag ser i msn att jag har epost... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ADRIAN_93 Skrivet 26 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2008 ja det är ju lite halvt störande! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 26 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2008 Japp, så är det för mig också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 26 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2008 (redigerat) Det är troligtvis Microsoft man får klaga på eller byta chattprogram. Fasst har vi tur så kanske det finns något i registret som går att ändra... EDIT... Hittade svaret här: http://kb.mozillazine.org/MSN_Messenger Jag vet inte om det är något fel hos microsoft eller om det är pga att StuffPlug redirectar till eposten. Men jag har problem med att komma in på den nya versionen av hotmail... Redigerat 26 Juni 2008 av TheDarkElf Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.