HaSsE93 Skrivet 27 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2008 Jag har en fläkt. . Och den snurrar inte riktigt fort som den ska göra jag kopplar in den i moderkortet på pwr_fan eller sys_fan det spelar ingen roll den snurrar lika sakta. Hur ska jag fixsa detta (har 500w nättagg) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zorrax Skrivet 27 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2008 är det nytt moderkort? är det en ny fläkt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HaSsE93 Skrivet 27 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2008 (redigerat) är det nytt moderkort? är det en ny fläkt? Japp nåda är nya processorn o graffe kort o minne typ allt utom hårdiskar och cd drive Redigerat 27 Juni 2008 av HaSsE93 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zorrax Skrivet 27 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2008 är det så att inte texten syns när den snurrar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HaSsE93 Skrivet 27 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2008 är det så att inte texten syns när den snurrar? Jo den syns fast deen går rätt så slött o texten hoppar upp o ner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zorrax Skrivet 27 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2008 hur menar du då att den hoppar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 28 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2008 Och du är säker på att den ska snurra snabbare? Hur snappt står det att den sak snurra (RPM)? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HaSsE93 Skrivet 28 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2008 Och du är säker på att den ska snurra snabbare? Hur snappt står det att den sak snurra (RPM)? 2000 rpm och min polare har en exakt lika dan hans går fin fint Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zorrax Skrivet 28 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2008 Väldigt mysko... men jag kan se om jag hittar felet... jag ska köpa nya grejor den 1juli till min dator nytt moderkort och det paketet se om jag kanske kan se om du kopplat in fläkten fel i ngn port Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.