Kevve Skrivet 3 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2008 Men den compilar bara från .sma till .amxx. Och jag vill kunna göra det motsatta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NossLoad Skrivet 3 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2008 Men den compilar bara från .sma till .amxx. Och jag vill kunna göra det motsatta. Ja då gör jag som jag sa förut, sök på google.. "sma amxx compiler". Sen så letar du efter en titel ungefär som "Decompile amxx to sma" eller något sånt. Jag kommer inte ihåg vad jag sökte på men jag hittade det du letar efter i ett sammanhang då jag sökte efter en compiler för amxx. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 3 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2008 (redigerat) Nu så börjar jag fatta. Men i strängen "else if (equal(szType, "BHOP")) blockType = BM_BHOP;" så addar jag "else if (equal(szType, "BHOP")) blockType = BM_BHOP_SMALL;" och sedan lägger jag in "new const gszBlockModelBhop[] = "models/blockmaker/bhop_small.mdl";" Men, jag hittar inte menyn där jag kan lägga till en ny funktion. Du råkar inte ha msn så det går snabbare att snacka? [EDIT] Ska jag också lägga till "Bunnyhop_Small" under "new const gszBlockNames[gBlockMax][32] ="? Redigerat 3 Juli 2008 av Kevve Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.