Hoppa till innehåll

Pawn


Kevve
 Dela

Rekommendera inlägg

Men den compilar bara från .sma till .amxx. Och jag vill kunna göra det motsatta.

Ja då gör jag som jag sa förut, sök på google.. "sma amxx compiler". Sen så letar du efter en titel ungefär som "Decompile amxx to sma" eller något sånt. Jag kommer inte ihåg vad jag sökte på men jag hittade det du letar efter i ett sammanhang då jag sökte efter en compiler för amxx.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skrivet (redigerat)

Nu så börjar jag fatta. Men i strängen "else if (equal(szType, "BHOP")) blockType = BM_BHOP;" så addar jag "else if (equal(szType, "BHOP")) blockType = BM_BHOP_SMALL;" och sedan lägger jag in "new const gszBlockModelBhop[] = "models/blockmaker/bhop_small.mdl";" Men, jag hittar inte menyn där jag kan lägga till en ny funktion. Du råkar inte ha msn så det går snabbare att snacka?

 

[EDIT]

 

Ska jag också lägga till "Bunnyhop_Small" under "new const gszBlockNames[gBlockMax][32] ="?

Redigerat av Kevve
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...