MentalogisT Skrivet 27 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2008 (redigerat) Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots . Är det värt pengarna? Är det likadant som dom spelen andra spelen i Metal Gear Solid serien? Så hät lyder PS3s beskrivning av spelet: Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots avslutar Hideo Kojimas berättelse om Metal Gear Solid, och utspelas i en krigshärjad framtid där stora konglomerat kämpar om makten med hjälp av arméer bestående av handplockade legosoldater. Den här ödelagda världen skildras genom en nu mycket äldre Solid Snake som måste infiltrera viktiga platser runt om i världen, bl.a. områden i Mellanöstern och Sydamerika. Det storslagna slutet på Snakes berättelse innehåller bl.a. banbrytande stridselement, ett fintrimmat kontrollsystem med oöverträffad närhet till den åldrande hjälten samt en handling som knyter samman och avslutar handlingen. I sitt världsresande slutuppdrag måste Snake resa världen över i jakt på sin ärkefiende Liquid Ocelot. Solid Snake är beväpnad med nya prylar och färdigheter, och måste vända krigets vindar till sin fördel och utnyttja kaoset på slagfältet till att infiltrera fiendens områden. ________________________________________________________ Så skriv vad ni tycker! Redigerat 27 Juni 2008 av Jacquot Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kokkaburra Skrivet 28 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2008 JAAA! KÖP! Bästa spelet jag har spelat! Köööp! Dock borde du spela 1, 2 och 3 först. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Plankan Skrivet 4 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2008 Inte lika bra som GTA IV precis.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wendos Skrivet 4 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2008 Inte lika bra som GTA IV precis....Du har väl inte ens PS3?... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Plankan Skrivet 4 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2008 Inte lika bra som GTA IV precis....Du har väl inte ens PS3?... Nä, men snart ska du se!! Ja, jag har testat MGS4 OCH GTA IV Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
christian9710 Skrivet 4 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2008 GTA IV är det mest berömda spelet i världen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 4 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2008 GTA IV är det mest berömda spelet i världen Tror jag knappast. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wendos Skrivet 4 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2008 GTA IV är det mest berömda spelet i världen>_> Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kokkaburra Skrivet 4 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2008 Inte lika bra som GTA IV precis....GTA IV är skit jämfört med MGS4. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilmerx.tk Skrivet 4 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2008 Inte lika bra som GTA IV precis....GTA IV är skit jämfört med MGS4. GTA IV är tråkigt. MGS4 :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 5 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2008 Inte lika bra som GTA IV precis.... GTA IV är skit jämfört med MGS4. GTA IV är tråkigt. MGS4 :D Plankan är GTA-Fanboy lol MGS4 är nog väldigt mycket bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wendos Skrivet 6 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2008 Jag har inte spelat någon av spelen, men vad jag tror, så är GTA IV överskattat med MGS4 ser ut som ett mycket "trevligt" spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.