HaSsE93 Skrivet 27 Juni 2008 Rapport Skrivet 27 Juni 2008 Det står att när man gör account måste man skriva in sitt kort nummer. Det har ju f*n time card för att man kan betala med det. Måste man skriva in kort? Citera
Nafrali Skrivet 27 Juni 2008 Rapport Skrivet 27 Juni 2008 (redigerat) Är du säker på att det inte är din cd-key som du menar? Låter väldigt otroligt om man inte behövde göra det. Redigerat 27 Juni 2008 av Nafrali Citera
HaSsE93 Skrivet 27 Juni 2008 Författare Rapport Skrivet 27 Juni 2008 (redigerat) Är du säker på att det inte är din cd-key som du menar? Låter väldigt otroligt om man inte behövde göra det. Okej det gick å ändra där nere till i will use time card men då står det ju skriv in timecardet. och dom säger att man får 30 dagars gratis o timecarden har inte kommit ännu.. haha nu skulle man behövt Garones hjälp xD Är du säker på att det inte är din cd-key som du menar? Låter väldigt otroligt om man inte behövde göra det. Jo man skrev in från början för att komma in till registrerings sidan. Fast nu står det att man behöver skriva in time card eller sitt visa kort osv. Och jag tänker inte skriva in mitt kredit för jag har inget mamma blir galen om jag frågar och det står ju att man får 30 dagar då ska man inte behöva skriva in något gametime card när det inte ens ffinns något. Vad står national code för när jag reggar för AOC Redigerat 27 Juni 2008 av HaSsE93 Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.