DiRtY Skrivet 27 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2008 tja har nu kopplat ihop mitt 360 och dator med windows media center så man kan spela upp saker från datorn på 360 men hur gör man för att spela upp filmer och musik man har på datorn, när jag går in på den på 360 så kommer det fram att det blev ett fel och den spelas inte upp, och hur gör man för att spela upp filmer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 27 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2008 Försökte klura med det där förut. Förstod aldrig hur man skulle göra. Men har för mig att det gick lite bättre när jag kopplade in ethernet-sladden direkt in i datorn istället för genom routern. Tror jag gjorde en tråd om det och fick lite svar jag fick användning för har jag för mig. Använd sökfunktionen och försök hitta den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selerz Skrivet 29 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2008 Installera Windows Media Player 11 sen går du in på: Library-->Media Sharing sen aktiverar du Xbox 360... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DiRtY Skrivet 29 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2008 Installera Windows Media Player 11 sen går du in på: Library-->Media Sharing sen aktiverar du Xbox 360... vad e det för media player man får med som standar då? (vista)! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selerz Skrivet 29 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2008 Installera Windows Media Player 11 sen går du in på: Library-->Media Sharing sen aktiverar du Xbox 360... vad e det för media player man får med som standar då? (vista)! 11, skulle jag kunan tro. Men är designen svart så är det 11... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DiRtY Skrivet 29 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2008 Installera Windows Media Player 11 sen går du in på: Library-->Media Sharing sen aktiverar du Xbox 360... vad e det för media player man får med som standar då? (vista)! 11, skulle jag kunan tro. Men är designen svart så är det 11... bara svart längst upp resten e typ ljust blåt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
addeB Skrivet 29 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2008 Installera Windows Media Player 11 sen går du in på: Library-->Media Sharing sen aktiverar du Xbox 360... vad e det för media player man får med som standar då? (vista)! 11, skulle jag kunan tro. Men är designen svart så är det 11... den måste ju inte vara svart man kan ju ändra den till t.ex grön... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 5 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2008 Såhär gör du (funka för mig): OBSERVERA! Du måste ha xboxet och datorn ihopkopplat i samma nätverk (Router)!!!! 1. Ladda ner TVerrsity! LADDA NER! 2. Installera och starta programet (installera allt som kommer upp, och ha alla inställningar standard(inte ändra något)) 3. Kolla så att de flesta inställningar är bra inne i programmet (t.ex att ditt xbox 360 är tillåtet)! 4. På din 360 ska du gå till fliken "Media" sen Pictures, Videos eller Music! Välj datorn som source(brukar oftast vara vad din dator heter) sen bläddrar du igenom några mappar sen bör du hitta vad du söker efter! MvH Alexander P12! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 5 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2008 Såhär gör du (funka för mig): OBSERVERA! Du måste ha xboxet och datorn ihopkopplat i samma nätverk (Router)!!!! 1. Ladda ner TVerrsity! LADDA NER! 2. Installera och starta programet (installera allt som kommer upp, och ha alla inställningar standard(inte ändra något)) 3. Kolla så att de flesta inställningar är bra inne i programmet (t.ex att ditt xbox 360 är tillåtet)! 4. På din 360 ska du gå till fliken "Media" sen Pictures, Videos eller Music! Välj datorn som source(brukar oftast vara vad din dator heter) sen bläddrar du igenom några mappar sen bör du hitta vad du söker efter! MvH Alexander P12! Är TVerrsity ett säkert programm ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 5 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2008 Ja det är ett säkert program (Ialafall för mig) för att det funkade utmärkt för mig (Inga virus m.m)! För mer-detaljerad guide kolla in min tråd hur man gör just denna sak med detta programet!: Guide! Hur Man Streamar Musik, Videos Och Filmer... ... från pc till xbox 360! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 7 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2008 Ja det är ett säkert program (Ialafall för mig) för att det funkade utmärkt för mig (Inga virus m.m)! För mer-detaljerad guide kolla in min tråd hur man gör just denna sak med detta programet!: Guide! Hur Man Streamar Musik, Videos Och Filmer... ... från pc till xbox 360! Okej, :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 7 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2008 Hejsan, har du fått det att funka än? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.