Plankan Skrivet 27 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2008 Tjaba, imorrn får jag mitt Ps3. Och jag villl att ni som har ett Playstation 3 ger mig lite tips & tricks om t.ex. Internet, spel och demos. Sen får jag mitt GTA IV. Kanske kunde få litte tips på det? TACK! //Plankan// Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst InTech Skrivet 27 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2008 Det är.. lördag imorgon. Om du spelar tex team deathmatch på gta iv, tryck på l3 och skjut. (du duckar när du trycker på l3) och ja, först kanske du borde klara storyn så du blir lite bra också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Plankan Skrivet 27 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2008 Det är.. lördag imorgon. Om du spelar tex team deathmatch på gta iv, tryck på l3 och skjut. (du duckar när du trycker på l3) och ja, först kanske du borde klara storyn så du blir lite bra också. Tack så mkt! Någon annan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst InTech Skrivet 27 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2008 Det är ändå lördag imorgon, man får inte sånt på lördagar... bara reklam. Och ja, köp lbp när de kommer ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 27 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2008 Det är ändå lördag imorgon, man får inte sånt på lördagar... bara reklam. Och ja, köp lbp när de kommer ut. Du glömde kvällstidningar. :P Köp dig Uncharted, det är det bästa PS3 spelet imo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilmerx.tk Skrivet 27 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2008 Hrmh.. låter konstigt med lördag, håller med. Guitar Hero: Aerosmith är ett tips om du gillar dem. Om inte, ja, då tipsar jag om Guitar Hero 3: Legends of Rock. Är inte det din stil så är Army of Two jäkligt coolt och roligt.... :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Plankan Skrivet 28 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2008 (redigerat) Vadå konstigt för att det är lördag? Jag har inte beställt Ps3:n om ni tror det. jag köper den idag från Technix. (Lördag). Men hur-som-helst. Hur gör man för att spela demos?? Det undrar jag mest av allt.... :huh: Föresten, ni behöver inte tipsa mig om spel, jag har redan bestämt villka spel och så... Redigerat 28 Juni 2008 av Plankan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst InTech Skrivet 28 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2008 Du registerar dig online. Ett tips är att göra 2, en svensk-store och en usa-store. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bladefinor Skrivet 29 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2008 (redigerat) Du MÅSTE köpa dej Battlefield: Bad Company! Det är så sjukt kul och grymt, jag har GOLD EDITION :D Redigerat 29 Juni 2008 av bladefinor Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Plankan Skrivet 29 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2008 Sk***t!!!. Jag gick till Technix igår ,och gissa vad! Slut på Ps3:n! Jag har bokat mig på en lista. Dem kommer ringa mig när dem har fått in fler Ps3:n. Men jag har beställt GTA IV. Den kommer nog Onsdag elr. Torsdag! FY! Det är ändå lördag imorgon, man får inte sånt på lördagar... bara reklam. Och ja, köp lbp när de kommer ut. Ok, men vad är IBP?? Du registerar dig online.Ett tips är att göra 2, en svensk-store och en usa-store. Varför 2? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kokkaburra Skrivet 29 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2008 Sk***t!!!. Jag gick till Technix igår ,och gissa vad! Slut på Ps3:n! Jag har bokat mig på en lista. Dem kommer ringa mig när dem har fått in fler Ps3:n. Men jag har beställt GTA IV. Den kommer nog Onsdag elr. Torsdag! FY! Du registerar dig online. Ett tips är att göra 2, en svensk-store och en usa-store. Varför 2? Han menar LBP, Little Big Planet. Två är bra att ha för att demos kommer tidigare på US-storen (Kanske ibland bara?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst InTech Skrivet 30 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2008 ja, i vissa fall så kommer det bara på usa storen. Men japanska-storen sägs vara rätt bra också, Fast då förstår man inte ett skit ^^. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.