wilmerx.tk Skrivet 1 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2008 CDON skriver ut priset 1 799:- inklusive alla instrument. Endast med gitarr ligger det runt 800-900:-. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bplay Skrivet 2 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2008 Så det går att spela med endast gitarr? jag jublar isåfal :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
addeB Skrivet 2 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2008 jag kommer köpa det i alla fall Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 3 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2008 Jag har förhandsbokat Gh4 det kommer i December. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Duali Skrivet 3 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2008 Så det går att spela med endast gitarr? jag jublar isåfal :DJa med. Hur kul är det att tex sjunga??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 3 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2008 Så det går att spela med endast gitarr? jag jublar isåfal :DJa med. Hur kul är det att tex sjunga??? För dem som gillar att sjunga är det säkert helt fantastiskt, Men jag kommer nog välja gitarr !, :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst hejhejhej Skrivet 3 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2008 klart man vill sjunga!! :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 3 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2008 Skönt om man bara lallar med 3 kompisar att tvinga någon sjunga. Typ den som fick minst poäng på sitt instrument på senaste låten. En sak med mick fattar jag inte. Känner den av vad man sjunger eller är det bara själva volym den känner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Plankan Skrivet 4 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2008 Ni vet väll att man kan göra egna låtar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 5 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2008 Skönt om man bara lallar med 3 kompisar att tvinga någon sjunga. Typ den som fick minst poäng på sitt instrument på senaste låten. En sak med mick fattar jag inte. Känner den av vad man sjunger eller är det bara själva volym den känner. Jag har funderat på det med :huh: PS: Är Gh4 samma som Gh Rock tour ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 5 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2008 Skulle det inte komma ett GH med metallica? japp, men det kommer bara vara en expansion (som aerosmith) :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 5 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2008 Skulle det inte komma ett GH med metallica? japp, men det kommer bara vara en expansion (som aerosmith) :) Men är Gh4 samma som Gh World tour ? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.