DiRtY Skrivet 28 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2008 tja, jag letat efter ett bra videoredigeringsprogram (för mitt movie maker stängs ner hela tiden när jag har gjort klart filmen och sen får man göra om allt) man behöver inte kunna lägga in saker i filmen utan bara klippa,stanna, öka takten osv. ger 500 fm till den som tipsar om det bästa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 28 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2008 Ulead är ju ett videoredigeringsprogram som är lika enkelt som moviemaker fast med några fler effekter och funktioner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DiRtY Skrivet 28 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2008 kunde inte hitta nåt tbra ställe att tanka ner det ifrpn, maxet ör 40 kb/sek, men får la ha tålamod. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 28 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2008 kunde inte hitta nåt tbra ställe att tanka ner det ifrpn, maxet ör 40 kb/sek, men får la ha tålamod. Uhm ja, trial versionen hostas typ bara på sakta servrar (*HOST* Var försiktig med vad du säger *HOST*) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DiRtY Skrivet 28 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2008 ok men kan du nått annat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 28 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2008 (redigerat) Sony Vegas ;) Det klarar HD också Kanske lite för avancerat för dig dock Redigerat 28 Juni 2008 av MovieMe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DiRtY Skrivet 28 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2008 (redigerat) Sony Vegas ;) Det klarar HD också Kanske lite för avancerat för dig dock har testat det, fick allt igpng det lite men fattade inte hur man behöl det man hade gjort med filmen. gick ju tillochmed att bräna med (ska bara skaffa en dvd brännare då) har testat ulead nu, fyfan vad bra det var hur enkelt som helst ju, sja jobba lite mer på det i morgon tror jag, men vet du hur mkt det kostar? kostar 110 dollar (ca 650 spänn) så får la se. Redigerat 28 Juni 2008 av underwar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DiRtY Skrivet 29 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2008 la in en film i ulead och sen så sprade jag den som dvd i stället (pal 16:9) men sen när jag kollar på skrivbordet så finns det 2 filer med samma namn an .mpg och en .upd men bara .mpg funkade att spela upp med vlc så vilken e det man ska bränna te skiva för att spela upp i en vanlig dvd spelare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 29 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2008 .upd är projekt filen som du använder om du vill ändra nåt, .mpg filen ska till DVD-spelaren, .upd filen kan du bara öppna med ulead, inget annat program Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DiRtY Skrivet 29 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2008 .upd är projekt filen som du använder om du vill ändra nåt, .mpg filen ska till DVD-spelaren, .upd filen kan du bara öppna med ulead, inget annat programkk tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.