Hoppa till innehåll

Videoredigerings Program Som E Som Moviemaker?


DiRtY

Rekommendera inlägg

tja, jag letat efter ett bra videoredigeringsprogram (för mitt movie maker stängs ner hela tiden när jag har gjort klart filmen och sen får man göra om allt) man behöver inte kunna lägga in saker i filmen utan bara klippa,stanna, öka takten osv.

ger 500 fm till den som tipsar om det bästa.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skrivet (redigerat)

Sony Vegas ;) Det klarar HD också

Kanske lite för avancerat för dig dock

har testat det, fick allt igpng det lite men fattade inte hur man behöl det man hade gjort med filmen. gick ju tillochmed att bräna med (ska bara skaffa en dvd brännare då)

 

har testat ulead nu, fyfan vad bra det var hur enkelt som helst ju, sja jobba lite mer på det i morgon tror jag, men vet du hur mkt det kostar?

 

kostar 110 dollar (ca 650 spänn) så får la se.

Redigerat av underwar
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

la in en film i ulead och sen så sprade jag den som dvd i stället (pal 16:9) men sen när jag kollar på skrivbordet så finns det 2 filer med samma namn an .mpg och en .upd men bara .mpg funkade att spela upp med vlc så vilken e det man ska bränna te skiva för att spela upp i en vanlig dvd spelare?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...