Sandflygaren Skrivet 12 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2008 Nu vill jag ha ett svar, jag är trött på det här snacket om att "ååhh, PSN suger för det kostar ingenting, men xbox live is the shit för det kostar pengar ååhh.." Vad är det som är så j*vla bra med Xbox Live? Jag tror det är mest skitsnack, men låt höra.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 12 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2008 Nu vill jag ha ett svar, jag är trött på det här snacket om att "ååhh, PSN suger för det kostar ingenting, men xbox live is the shit för det kostar pengar ååhh.." Vad är det som är så j*vla bra med Xbox Live? Jag tror det är mest skitsnack, men låt höra.. För det första snackar ingen om att ( ""ååhh, PSN suger för det kostar ingenting, men xbox live is the shit för det kostar pengar ååhh.."" ), Och för det andra är ändå Xbox live billigt, ( Även om det kostar 100-200 kr/ månaden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst InTech Skrivet 12 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2008 Ett av fanboyssnackets symtom är att man säger att den och den konsollen har bäst grafik ska ni veta. Ps3s psn är gratis - perfekt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sandflygaren Skrivet 12 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2008 (redigerat) "För det första snackar ingen om att ( ""ååhh, PSN suger för det kostar ingenting, men xbox live is the shit för det kostar pengar ååhh.."" ), Och för det andra är ändå Xbox live billigt, ( Även om det kostar 100-200 kr/ månaden" haha, sämst argument Redigerat 12 Juli 2008 av qvirr Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 12 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2008 "För det första snackar ingen om att ( ""ååhh, PSN suger för det kostar ingenting, men xbox live is the shit för det kostar pengar ååhh.."" ), Och för det andra är ändå Xbox live billigt, ( Även om det kostar 100-200 kr/ månaden" haha, sämst argument Ja du är ju sååå mycket bättre på att argumentera ! :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sandflygaren Skrivet 12 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2008 Nu vill jag ha ett svar, jag är trött på det här snacket om att "ååhh, PSN suger för det kostar ingenting, men xbox live is the shit för det kostar pengar ååhh.." Vad är det som är så j*vla bra med Xbox Live? Jag tror det är mest skitsnack, men låt höra.. För det första snackar ingen om att ( ""ååhh, PSN suger för det kostar ingenting, men xbox live is the shit för det kostar pengar ååhh.."" ), Och för det andra är ändå Xbox live billigt, ( Även om det kostar 100-200 kr/ månaden. Ge mig ett värdigt svar då, så ska jag hålla k*ften.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 12 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2008 Vad är det du vill veta ?, Varför Xb live är bättre, Jo för att du har Marketplace på Xbox live alla de roliga Live spelen finns till 360, Du har Rep system, Kommer inte på fler nu. Eller så har du rätt jag suger på att argumentera xD... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sandflygaren Skrivet 12 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2008 Vad är de för nåt, kan du förklara? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 12 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2008 Vad är de för nåt, kan du förklara? Dem roliga Onlinespelen t.ex. Halo 3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst InTech Skrivet 12 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2008 rep system suger iaf. Psn är bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 12 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2008 rep system suger iaf. Psn är bättre. Vf skulle Rep system suga till xbl ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sandflygaren Skrivet 12 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2008 rätt svag förklaring, kan du förklara lite djupare så att man fattar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.